صداپیشگان جدید Rick and Morty معرفی شدند

صداپیشگان جدید Rick and Morty معرفی شدند

بالاخره صداپیشگان جدید سریال Rick and Morty که در فصل هفتم جایگزین جاستین رویلند شده‌اند، معرفی شدند. ایان کاردونی (Ian Cardoni) صداپیشه جدید ریک سانچز و هری بلدن (Harry Belden) صداپیشه مورتی اسمیت است.

<!–

–>

نام آن‌ها در تیتراژ اولین قسمت فصل هفتم یکشنبه شب ظاهر شد. در تیتراژ ابتدایی همچنین جمله همیشگی «خلق شده توسط جاستین رویلند و دن هارمون» حذف شده و فقط لوگوی «ریک و مورتی» نشان داده شد.

Rick and MortyRick and Morty


مطلب پیشنهادی:بهترین شخصیت های زن دنیای انیمیشن‌هااز شاهدخت تا خلافکار
بهترین شخصیت های زن دنیای انیمیشن‌هابهترین شخصیت های زن دنیای انیمیشن‌ها

صدای جدید این شخصیت‌ها اولین بار در تریلر فصل هفتم شنیده شد که چند هفته پیش منتشر شد، اما Adult Swim هویت آن‌ها را فاش نکرد. اگرچه سپس اعلام شد نام این افراد همزمان با پخش اولین قسمت فصل هفتم مشخص خواهد شد.

کاردونی و بلدن جایگزین جاستین رویلند شدند که دی ماه سال گذشته به دلیل اتهامات سوء رفتار و خشونت خانگی از پروسه تولید اخراج شده بود. او به همراه دن هارمون، علاوه بر صداپیشگی چندین شخصیت دیگر، یکی از خالقان Rick and Morty بود.

Rick and MortyRick and Morty

رویلند همچنین یکی از سازندگان و صداپیشگان سریال کمدی انیمیشن Solar Opposites بود. دن استیونز به عنوان جانشین او برای صداپیشگی شخصیت اصلی کوروو معرفی شده است.

ریک و مورتی در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار پخش شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. فصل هفتم که از شب گذشته آغاز شده، شامل ۱۰ قسمت جدید خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به بهترین شخصیت‌های دیزنی که خاطرات شیرینی را برایمان رقم زدندشخصیت‌هایی که هیچ‌گاه از یادها پاک نمی‌شوند
نگاهی به بهترین شخصیت‌های دیزنی که خاطرات شیرینی را برایمان رقم زدندنگاهی به بهترین شخصیت‌های دیزنی که خاطرات شیرینی را برایمان رقم زدند


داستان کامل اساسینز کرید میراژ

حضور یک شخصیت محبوب در بازی Final Fantasy 7 Rebirth تایید شد - ویجیاتوحضور یک شخصیت محبوب در بازی Final Fantasy 7 Rebirth تایید شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.