صداپیشه شخصیت مکس پین در سن ۶۵ سالگی درگذشت

«جیمز مک‌کافری» (James McCaffery)، بازیگر و صداپیشه بازی‌های «مکس پین» (Max Payne) و «آلن ویک ۲» (Alan Wake 2) پس از سال‌ها مبارزه با سرطان مغز استخوان، در سن ۶۵ سالگی درگذشت.

دیروز، «کوین دیلون» (Kevin Dillon)، بازیگر سینما با انتشار پستی در «توییتر» ادای احترامی به «جیمز مک‌کافری» کرد. مدتی بعد رسانه TMZ خبر مرگ او را به طور رسمی تایید کرد. رسانه TMZ نوشت «جیمز مک‌کافری» پس از سال‌ها مبارزه با سرطان در سن ۶۵ سالگی درگذشت. ناشر و استودیو توسعه‌دهنده «رمدی اینترتینمت» (Remedy Entertainment) در «توییتر» اظهار داشت که از درگذشت این بازیگر و صداپیشه «عمیقاً ناراحت است».

در پست «توییتری» Remedy آمده است: «از شنیدن خبر درگذشت دوست و همکار محبوبمان جیمز مک‌کافری، صداپیشه نمادین مکس پین و الکس کیسی عمیقاً متاسف هستیم. استعداد قابل توجه او نه تنها به شخصیت‌های ما جان بخشید، بلکه تأثیری ماندگار بر جامعه ما گذاشت. قلب ما در این زمان از دست دادن به خانواده او است».

درگذشت صداپیشه مکس پین

پیام تسلیت کارگردان استودیو رمدی به صداپیشه شخصیت نمادین مکس پین

«سم لیک» (Sam Lake)، نویسنده و کارگردان Remedy هم به «توییتر» رفت و پیام تسلیت خود را به اشتراک گذاشت. متن خداحافظی لیک با «جیمز مک‌کافری» بدین شرح است:

من از شنیدن خبر غم‌انگیز درگذشت جیمز مک کافری متأسفم. ما بیش از ۲۵ سال با هم کار کردیم. او مردی دوست داشتنی و دوست عزیزی بود. او یکی از اعضای اصلی خانواده Remedy بود. او بازیگری درخشان بود. هیچ‌کس نمی‌توانست کاری که او انجام داده را بهتر انجام دهد. جیمز مکس پین، توماس زین، زکریان ترنچ و در نهایت الکس کیسی بود. من این افتخار را داشتم که نقش مکس پین و کیسی را همراه با او داشته باشم. کار کردن با او لذت‌بخش بود، یادش را گرامی می‌دارم و دلتنگ او خواهم بود. عمیق‌ترین تسلیت خودم را به خانواده‌اش اعلام می‌کنم. در آرامش باش جیم.

«جیمز مک‌کافری» به عنوان صداپیشه در اکثر بازی‌های استودیو Remedy نظیر Max Payne، Alan Wake 2 و Control همکاری داشت. او همچنین صداپیشه بازی‌های دیگری مانند Alone in the Dark و Area 51 بود. «مک‌کافری» در بین سال‌های ۱۹۸۸ تا ۲۰۲۲ در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی مختلفی نقش‌آفرینی کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.