صداپیشه شخصیت شرور سری بازی‌های Call of Duty Black Ops در سن ۵۶ سالگی درگذشت

«کامار دی لوس ریس» (Kamar de los Ryes)، صداپیشه و بازیگر شخصیت شرور «رائول منندز» (Raul Menendez) در سری بازی‌های Call of Duty Black Ops در سن ۵۶ سالگی درگذشت. برای مطالعه ادامه خبر درگذشت صداپیشه سری بازی‌های Black Ops همراه ما باشید.

متاسفانه ساعاتی پیش خبری را دریافت کردیم که «کامار دی لوس ریس» از صداپیشگان برجسته سری بازی‌های Call of Duty در سن ۵۶ سالگی پس از سال‌ها مبارزه با سرطان در گذشت. خانواده «ریس» تایید کردند او در منزل خود در شهر لس‌آنجلس دار فانی را وداع کرد.

گفتنی است «کامار دی لوس ریس» نقش شرور Raul Menendez را در بازی‌های Black Ops II، Black Ops 4 و Call of Duty: Vanguard ایفا کرد. «منندز» در سری بازی‌های Call of Duty رهبری جناح معروف Cordis Die را برعهده داشت که یک سازمان تروریستی چند ملیتی با کینه‌ای عظیم از ایالات متحده آمریکا بود. کاربران شخصیت «رائول منندز» را در کنار «ویلادیمر ماکاروف» (Vladimir Makarov) به عنوان به‌یادماندنی‌ترین شرورهای سری COD قلمداد می‌کنند.

درگذشت صداپیشه Call of Duty Black Ops

درگذشت صداپیشه Call of Duty Black Ops؛ نگاهی به کارنامه بازیگری کارما دی لوس ریس

بیرون از سری «ندای وظیفه»، Kamar de los Ryes سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلفی داشته است. او اخیراً در سریال‌های All-American، The Rookie و The Passage بازی کرده بود و به تازگی فیلم‌برداری مینی‌سریال Washington Black از شبکه Hulu را به پایان رسانده بود. «دی لوس ریس» همچنین قرار بود نقشی را در سریال ابرقهرمانی Marvel Daredevil ایفا نماید.

فعالیت پربار «کامار دی لوس ریس» با بازی در نقشی کوتاه در فیلمی محصول سال ۱۹۸۸ آغاز شد. در پی درگذشت او، آشنایان و اعضای خانواده‌اش در شبکه‌های اجتماعی، غم خود را از دست دادن این بازیگر افسانه‌ای ابراز کردند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.