شیائومی Watch S2 در دو اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری رونمایی شد

watch s2

شیائومی ابتدا تصمیم داشت سری شیائومی ۱۳ را در تاریخ یکم دسامبر (۱۰ آذر) در کنار محصولات دیگری مثل ساعت هوشمند و هدفون‌ بی‌سیم جدید خود به نمایش بگذارد؛ اما رویداد مذکور به‌احترام درگذشت جیانگ زمین، رئیس‌جمهور سابق و دبیرکل حزب کمونیست این کشور به‌تعویق افتاد. حال سرانجام روز موعود فرارسیده و این شرکت محصولات تازه نفس خود را رونمایی کرده است.

در میان محصولاتی که طی مراسم معرفی شدند، گجت پوشیدنی جذابی به چشم می‌خورد که مدت‌های زیادی منتظرش بود. سرانجام شیائومی واچ S2 رونمایی شد.

شیائومی واچ S2 طراحی دایره‌ای نسل گذشته را حفظ کرده، بااین‌حال، حاشیه‌های آن کاهش یافته‌اند تا دستگاه ظریف‌تر به نظر برسد. درضمن هیچ تاج دیجیتالی برای آن تعبیه نشده، اما دو دکمه در سمت راست کیس وجود دارد. این محصول در دو اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود. در مدل اول شاهد استفاده از نمایشگر ۱٫۳۴ اینچی امولد هستیم اما نسخه‌ی بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش ۱٫۴۷ اینچی استفاده می‌کند.

از سوی دیگر، شاهد اضافه شدن حسگرهای جدیدی به واچ S2 هستیم. اکنون بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی در محصول جدید شیائومی قرار گرفته که کاربران می‌توانند به کمک آن‌ها تحرکات فیزیکی خود را بررسی کنند. همچنین اکنون ساعت هوشمند شرکت چینی می‌تواند در تمام طول روز روی اکسیژن نظارت داشته باشد و ضربان قلب را مورد بررسی قرار دهد.

مطلب در حال به‌روزرسانی است

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.