شیائومی ۱۴ اولترا گواهی IMDA سنگاپور را دریافت کرد [+ مشخصات کلیدی]

گوشی پرچمدار و رده بالا شیائومی ۱۴ اولترا در پایگاه صدور گواهی IMDA سنگاپور ظاهر شد. این گوشی به زودی و حداکثر تا پایان ماه فوریه معرفی خواهد شد.

با اینکه درز اطلاعات درباره شیائومی ۱۵ شروع شده اما Xiaomi 14 Ultra هنوز در صف عرضه جهانی است. با این حال، انتشار تیزری از شیائومی ۱۴ اولترا توسط رئیس گروه شیائومی، از عرضه این گوشی تا پایان ماه جاری خبر می‌دهد. حتی وب‌سایت هندی شیائومی نیز چند روز پیش تیزرهایی را از برند لایکا و شیائومی منتشر کرده است. نسخه گلوبال شیائومی ۱۴ اولترا گواهی‌های مختلفی از جمله BIS و ۳C را دریافت کرده و امروز نیز در مرجع صدور گواهی IMDA سنگاپور ظاهر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی IMDA شیائومی ۱۴ اولترا

متاسفانه گواهی IMDA اطلاعات خاصی را درباره مشخصات شیائومی ۱۴ اولترا فاش نکرده اما عرضه این گوشی در سنگاپور در آینده نزدیک را تایید کرده است. یک افشاگر چینی نیز که سابقه طولانی در پخش اطلاعات معتبر دارد، ادعا کرده که این گوشی در ماه جاری عرضه خواهد شد.

شیائومی 14 اولترا

شیائومی 14 اولترا

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که دوربین اصلی شیائومی ۱۴ Ultra دارای گستره دیافراگم متغیر از f/1.63 تا f/4.0 خواهد بود. انتظار می‌رود که در دوربین اصلی از لنز ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-900 با سنسور یک اینچی استفاده شود.

علاوه بر این، پیش بینی می‌شود که ۱۴ Ultra دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۱۲۰ میلی‌متری باشد. سیستم دوربین چهارگانه ممکن است که شامل یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی سری IMX8 و یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی نیز بشود.

این گوشی در رنگ‌های آبی، نارنجی و مشکی و با طراحی مشابه با برداران خود وارد بازار خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که شیائومی ۱۴ اولترا به یک دوربین زیر نمایشگر برای ثبت تصاویر سلفی مجهز خواهد شد.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام اتصال ماهواره‌ای دو طرفه را ممکن خواهد کرد. باتری ۵۱۸۰ میلی آمپر ساعتی نیز با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ سیمی ۹۰ واتی انرژی مورد نیاز را تامین خواهد کرد. این گوشی هوشمند به احتمال زیاد در نمایشگاه فناوری MWC 2024 در کنار شیائومی پد ۷ تا پایان فوریه معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی شیائومی ۱۴ اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.