شیائومی عینک صوتی هوشمند Mijia را با قیمت ۶۳ دلار معرفی کرد

طبق برنامه‌ریزی، شیائومی جدیدترین عینک صوتی هوشمند Mijia خود را ساعاتی پیش با قیمت ۶۳ دلار در چین عرضه کرد. این عینک هوشمند به‌طور یکپارچه قابلیت‌های صوتی را با ویژگی‌های عینک‌های شیک ادغام می‌کند و ترکیبی بی‌نظیر از فناوری و مد را ارائه می‌دهد.

طراحی و ویژگی‌های عینک صوتی Mijia شیائومی

عینک صوتی هوشمند Mijia با طراحی قابل‌تنظیم و شش گزینه قاب قابل تعویض عرضه می‌شود. در صورت نیاز، می.توانید عینک را مطابق با نیازهای بینایی خاص خود تنظیم کنید.

همانطور که از نام این محصول پیداست، تمرکز بر صدا مشخصه اصلی این عینک است. در این محصول از فناوری هدایت هوا برای رساندن صدا به کانال‌های گوش استفاده شده است. در داخل این عینک بلندگوهای اولتراسونیک قرار دارند که از الگوریتم ساختار حفره صدای فیوژن برای ارائه یک تجربه صوتی واضح و فراگیر استفاده می‌کنند.

شیائومی عینک صوتی هوشمند Mijia را با قیمت 63 دلار معرفی کرد

علاوه بر این، فناوری نشتی ضدصدا دوگانه برای جلوگیری از نشت در حین تماس وجود دارد، در حالی که کاهش نویز تماس آن کیفیت ارتباطی مطلوب را تضمین می‌کند.

این عینک عمر باتری قابل‌توجهی دارد و از ۱۰ ساعت پخش موسیقی، ۷ ساعت مکالمه تلفنی، ۲۴ ساعت استفاده اولیه و ۱۱ روز حالت آماده‌به‌کار بیش پشتیبانی می‌کند. این محصول به‌راحتی از طریق یک نقطه تماس مغناطیسی روی آن شارژ می‌شود.

عینک صوتی هوشمند Mijia کاملاً سبک است و با وزن ۳۷.۷ گرم گ دارای ویژگی‌های ارگونومیک مانند پدهای بینی قابل تنظیم مستقل و یک لولای جداشدنی برای راحتی است.

ناگفته نماند که این محصول از فناوری تشخیص سایش هوشمند پشتیبانی می‌کند که توقف خودکار موسیقی هنگام برداشتن عینک را ممکن می‌سازد. علاوه بر این، این دستگاه از کنترل‌های حرکتی بصری پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا اقداماتی مانند پخش/مکث موسیقی، تنظیم صدا، تغییر آهنگ‌ها و موارد دیگر را انجام دهند. کاربران همچنین می‌توانند از طریق دستیارهای صوتی سازگار با عینک تعامل داشته باشند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.