شیائومی دو ویژگی جذاب را به MIUI 15 اضافه خواهد کرد

poco f5 control panel 64897ddb8e65e04a1eae2380

به نظر می‌رسد که توسعه‌ی MIUI 15 شیائومی با سرعت در حال انجام است زیرا اخبار زیادی از جزئیات این رابط کاربری در حال انتشار است. به تازگی اولین نسخه‌ی بتای MIUI 15 روی سرور شیائومی مشاهده شده است و همچنین مشخص شده که سری‌ Redmi Note 13 و Xiaomi 14 اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که این رابط کاربری را از روز اول عرضه، اجرا خواهند کرد. اخیرا گزارشی منتشر شده است که خبر از اضافه شدن دو ویژگی جدید به MIUI 15 می‌دهد. 

تیم Xiaomiui، دو ویژگی جدید برای MIUI 15 را کشف کرده‌اند که برای بسیاری از کاربران جالب خواهد بود. اولین قابلیت جذاب، کلیپ بورد بهبود یافته‌ای است که به کاربران امکان کپی و چسباندن تصاویر و فایل‌ها را می دهد. این قابلیت که در حال حاضر در گوشی های سامسونگ وجود دارد و می‌تواند برای اشتراک گذاری سریع محتوا بین برنامه‌ها بسیار کاربردی باشد. به عنوان مثال، می‌توانید یک تصویر را از یک وب‌سایت کپی کنید و بدون نیاز به باز کردن گالری، آن را در یک چت تلگرام جای‌گذاری کنید.

ویژگی دیگری که احتمال دارد تا در نسخه‌ی نهایی MIUI 15 حضور داشته باشد، می‌تواند باعث افزایش حجم صدای اسپیکر گوشی‌های این شرکت شود. براساس یافته‌های تیم Xiaomiui، در MIUI 15 یک گزینه‌ی جدید به کنترل سنتر اضافه خواهد شد که به شما امکان می‌دهد صدای خروجی را تا ۲۰۰٪ افزایش دهید. این قابلیت باید تجربه‌ی چند رسانه‌ای را در تلفن‌های این شرکت بسیار بهتر کند و همچنین به کاربران کمک می کند از محتوایی که درحال تماشای آن در محیط‌های پر سر و صدا هستند لذت بیشتری ببرند.

هنوز هیچ خبری درمورد زمان عرضه‌ی MIUI 15 منتشر نشده است ولی شایعات حاکی از آنند که پوسته‌ی سفارشی MIUI 15 در ماه دسامبر در چین معرفی خواهد شد و در اوایل سال ۲۰۲۴ به صورت جهانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این بازه‌ی زمانی با برنامه‌ی زمانی عرضه‌ی MIUI 14 در سال گذشته مطابقت دارد. همانطور که گفته شد، انتظار می‌رود Redmi Note 13 و Xiaomi 14 اولین دستگاه‌هایی باشند که به این رابط کاربری مجهز خواهند شد.

نظر شما در رابطه با این دو ویژگی جدید در MIUI 15 چیست؟

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.