شیائومی تبلت ردمی پد پرو را با مشخصات جذاب معرفی کرد

در کنار معرفی‌ گوشی هوشمند ردمی توربو ۳ ، برند فرعی شیائومی طیف تبلت های خود را که شامل ردمی پد و ردمی پد SE می‌شود، گسترش داده است. حالا پس از شایعات چند روز اخیر، شیائومی به‌طور رسمی از تبلت ردمی‌ پد پرو با مشخصات جذاب رونمایی کرده است.

مشخصات تبلت ردمی‌ پد پرو

این دستگاه دارای سخت افزار توانمند میان‌رده است و با یک صفحه‌نمایش زیبا در جلو عرضه می‌شود و از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند. همه این ویژگی‌ها ردمی پد پرو را برای کسانی که به دنبال مصرف رسانه، هنر دیجیتال و بازی هستند، انتخابی عالی می کند.

ردمی پد پرو دارای اسنپدراگون ۷s نسل ۲ است. این تراشه قدرتمندترین پردازنده میان‌رده نیست‌، اما همچنان عملکرد بسیار خوبی دارد. این دستگاه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه است که می‌تواند چند کار همزمان را انجام دهد و برنامه‌های پرمصرف را به راحتی مدیریت کند.

شیائومی تبلت ردمی پد پرو را با مشخصات جذاب معرفی کرد

سخت‌افزار پد پرو از یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. این گوشی از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و این یعنی رسیدن از ۰% به ۱۰۰% زمان زیادی نمی‌برد. تبلت اندرویدی با صفحه‌نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD عرضه می‌شود. این پنل دارای رزولوشن ۲.۵K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است.

با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و گواهی TUV Rheinland، می‌توانید انتظار داشته باشید که تجربه تماشای لذت بخشی با این تبلت داشته باشید. ردمی پد پرو فراتر یک تجربه رسانه‌ای همه‌جانبه را ارائه دهد. این دستگاه از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و دارای چهار بلندگو با Dolby Atmos است.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این تبلت اندرویدی می‌توان به بلوتوث ۵.۲، وای‌فای ۶ ، دوربین‌های جلو و عقب ۸ مگاپیکسلی و HyperOS مبتنی‌بر اندروید ۱۴ اشاره کرد. در مورد قیمت، قیمت اولیه این دستگاه در چین حدود ۲۳۴ دلار است که با توجه به مشخصات آن بسیار مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.