شیائومی از تبلت پد ۶ مکس و مچ‌بند هوشمند اسمارت بند ۸ پرو رونمایی کرد

شیائومی ساعاتی قبل در کنار دو گوشی میکس فولد ۳ و ردمی K60 اولترا، از تبلت پد ۶ مکس و مچ‌بند هوشمند اسمارت بند ۸ پرو رونمایی کرد که در ادامه به مشخصات این دو دستگاه می‌پردازیم.

شیائومی پد ۶ مکس

تبلت شیائومی پد ۶ مکس از نمایشگر ۱۴ اینچی بهره می‌برد و بنابراین یکی از تبلت‌های غول‌پیکر بازار ایران محسوب می‌شود. این نمایشگر رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. بر روی این نمایشگر گوریلا گلس ۵ به‌عنوان شیشه‌ی محافظ انجام وظیفه می‌کند. طبیعتا این نمایشگر دارای رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز است و در بدنه با ۸ اسپیکر روبرو هستیم که از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند.

شیائومی پد 6 مکس

قلب تپنده‌ی این تبلت چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است و در کنار چیپست با حداکثر رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۱ ترابایتی روبرو هستیم. انرژی تبلت از طرف باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که برای استفاده معمولی حدود دو روز دوام می‌آورد. با توجه به پشتیبانی از شارژ ۶۷ واتی، کل فرایند شارژ باتری در عرض ۶۸ دقیقه انجام می‌شود. یکی از امکانات جذاب این تبلت این است که می‌تواند با سرعت ۳۳ وات سایر گجت‌های متصل به آن را شارژ کند.

برای تماس‌های تصویری می‌توانید از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره ببرید و همچنین ۴ میکروفون در بدنه قرار گرفته تا هم برای فیلمبرداری و هم برای تماس‌های تصویری، صدای محیط با کیفیت بهتری انتقال داده شود. دوربین اصلی هم مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است و کنار آن سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

شیائومی پد 6 مکس

مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی این تبلت با قیمت ۵۲۳ دلار راهی بازار چین می‌شود و گران‌ترین مدل که از ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد هم در این بازار ۶۶۰ دلار قیمت دارد. در کنار این تبلت، کیبورد و قلم استایلوس به طور جداگانه فروخته می‌شوند.

شیائومی اسمارت بند ۸ پرو

شیائومی اسمارت بند 8 پرو

مچ‌بند هوشمند اسمارت بند ۸ پرو از نمایشگر ۱.۷۴ اینچی بهره می‌برد که نسبت به نمایشگر ۱.۶۴ اینچی نسل قبلی با افزایش اندازه‌ی قابل توجهی روبرو شده است. در کنار افزایش تراکم پیکسلی، باید بگوییم که حداکثر روشنایی آن به ۶۰۰ نیت می‌رسد که ۱۰۰ نیت بالاتر از نسل قبلی است.

وزن این مچ‌بند ۲۲.۵ گرم است و با وجود وزن بالاتر نسبت به نسل قبلی، اما حدود ۱ میلی‌متر بدنه‌ی باریک‌تری دارد. البته همچنان بدنه مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارد و می‌تواند تا عمق ۵۰ متری ضدآب باقی بماند. شیائومی مدعی شده که باتری این مچ‌بند با هر بار شارژ تا ۱۴ روز دوام می‌آورد که این یعنی در مقایسه با نسل قبلی، عمر باتری ۲ روز افزایش یافته است.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو

همانطور که انتظار داشتیم، اسمارت بند ۸ پرو دارای GPS داخلی است و بنابراین برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی لازم نیست گوشی را با خود به همراه ببرید. گفته می‌شود سنسور استفاده شده برای ضربان قلب و اکسیژن خون حالا دقت بالاتری پیدا کرده‌اند. مدل دارای بند سیلیکونی با قیمت ۵۴ دلار راهی بازار چین شده و مدل دارای بند چرمی هم در بازار چین ۶۱ دلار قیمت دارد.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

۱,۹۴۳,۰۰۰

تومان

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

۱,۰۵۰,۰۱۰

تومان

منبع: GSMArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.