شکل و شمایل گوشی های جدید K70 و K70 Pro پیش از رونمایی در Live لو رفت!

کمپانی شیائومی در نظر دارد تا فردا یعنی تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۲۳ از سری K70 خود رونمایی کند. اینطور که به گوش می‌رسد، قرار است تا در رویداد ۲۹ نوامبر حداقل از ۳ گوشی پرده برداری شود.

انتظارات ما از این رونمایی شیائومی در حدی است که شاهد پک اقتصادی K70E باشیم. همچنین منتظر Redmi K70 وانیلی در کنار K70 Pro هم هستیم. در حقیقت اطلاعات ما ناشی از تصاویر زنده‌ای است که به تازگی از سری کا ۷۰ شیائومی در اینترنت پخش شده است.

گوشی شیائومی مدل K70

گوشی شیائومی مدل K70

این طور که در لایو مشاهده کردیم، هر دو گوشی Redmi K70 و K70 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با پنل امولد (AMOLED) هستند. پنل پشتی آن‌ها از جنس شیشه و به صورت مات طراحی شده است.

ناچ دوربین هم به صورت نقطه‌ای در بالای صفحه نمایش چشمک می‌زند. بخش اعظم پنل پشتی درگیر ماژول دوربین است که ۳ حلقه لنز بزرگ در کنار فلش LED درون ماژول مربعی قرار گرفته‌اند.

هر دو مدل K70 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS هستند و مدل Pro نیز دارای دوربین با قدرت زوم ۲ برابری و لنزی فوق عریض است، در حالی که K70 وانیلی رنگ در عوض یک دوربین ۲ مگاپیکسلی AI را پیش روی ما قرار داد.

در ویدیو زنده از طریق تنظیمات گوشی یا همان منو Setting متوجه شدیم که هر دو گوشی با HyperOS 1.0.1 شیائومی مبتنی بر اندروید ۱۴ و همچنین ۱۲ گیگابایت رم به دست ما خواهند رسید.

تصاویر لو رفته از گوشی K70 و K70 Pro در ویدیو زنده قبل از رونمایی 29 نوامبر 2023

جدید ترین تراشه کوالکام در قلب گوشی K70 Pro

در لایو گوشی های جدید سری کا ۷۰ شیائومی مشخص شد که گوشی K70 Pro به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده که این خبر فوق العاده است. این یعنی شما می‌توانید که سنگین‌ترین برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها را در کا ۷۰ پرو نصب کرده و استفاده کنید.

شیائومی چه قدرت پردازشی برای گوشی های K70 و K70E در نظر گرفته است؟

اینطور که به نظر می‌رسد، تراشه K70 با K70 Pro یکسان نیست و در ساخت K70 از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده شده است؛ همچنین نسخه اقتصادی سری K70 هم یعنی گوشی K70E هم به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ مدیاتک مجهز شده است.

در رویداد K70 2023 شیائومی قرار است از چه دستگاه هایی رونمایی شود؟

گوشی های سری K70 شیائومی

تنها تصویر رسمی منتشر شده از گوشی های سری K70 شیائومی

در رویداد معرفی Redmi در روز چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ و ۲۹ نوامبر ۲۰۲۳ قرار است تا از لپ تاپ‌های جدید Redmi Book 16 2024 Windows، ساعت هوشمند Redmi Watch 4 و هدفون Redmi Buds 5 Pro TWS رونمایی شود.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.