شکست واضح مدل اگزینوس گلکسی S24 دربرابر مدل اسنپدراگون [تماشا کنید]

galaxy s24 back panel 65be4954381b5915be4f1347

سامسونگ در گوشی‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا از دو پردازنده‌ی متفاوت استفاده نکرد و تنها اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در دل پرچم‌دارهای سال ۲۰۲۳ سامسونگ قرار گرفت؛ اما امسال سامسونگ گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس را در دو مدل با پردازنده‌ی اسنپدراگون و اگزینوس روانه‌ی بازار کرده است.

گلکسی S24 اولترا در همه‌ی کشورها با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه می‌شود؛ اما نسخه‌ی اسنپدراگون گلکسی S24 و S24 پلاس، تنها در برخی مناطق دردسترس خریداران قرار دارد و این باعث نارضایتی و انتقاد برخی از کاربران شده است.

ویدئویی که در کانال یوتیوب Techmo منتشر شده است، ضعف گلکسی S24 مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ را در اتصال به شبکه‌ی ۵G نشان می‌دهد. عملکرد دوربین در مدل اگزینوس گلکسی S24 پس‌از گرم‌شدن گوشی مختل می‌شود.

پس‌ از مدتی وب‌گردی و کار با گوشی گلکسی S24، ضعف عملکرد نسخه‌ی اگزینوس به‌چشم می‌خورد. اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در جدیدترین گوشی سامسونگ انرژی را کمتر و بهینه‌تر از نسخه‌ی اگزینوس مصرف می‌کند.

مقاله‌های مرتبط

طبق ویدئویی که کانال یوتیوب Booredatwork منتشر کرده است، افت عملکرد پردازنده‌ی اگزینوس در گلکسی S24 پلاس که محفظه‌ی خنک‌کننده‌ی بزرگ‌تری دارد، کمتر از گلکسی S24 به‌چشم می‌خورد.

امسال هم پردازنده‌ی اختصاصی سامسونگ دربرابر نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کم آورد و در استفاده‌ی بلندمدت از گوشی به داغ‌شدن گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس منجر شد؛ اما داغ‌شدن اگزینوس ۲۴۰۰ در استفاده‌ی روزمره‌‌ زیاد به‌چشم نمی‌آید.

سامسونگ دو گوشی گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس را با پردازنده‌ی اگزینوس در بازار ایران عرضه کرده است. برای اطلاع از قیمت گوشی های مذکور می‌توانید وارد بخش محصولات زومیت شوید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.