شورای رقابت تصویب کرد: اپراتورها ملزم به ارائه بسته‌های اینترنتی بلندمدت و متنوع شدند

10161900 379

شورای رقابت، نهاد تنظیم‌گر بازار رقابتی در ایران، روز هفتم آذر ماه در جلسه ۶۲۳ خود، اپراتورهای تلفن همراه کشور را ملزم به بازگرداندن بسته‌های متنوع، بلندمدت و با حجم بیشتر کرد. این مصوبه در پی شکایت‌های متعدد مردم در خصوص حذف بسته‌های حجیم بلندمدت از سوی اپراتورها صادر شد.

شورای رقابت ملزمیت ارائه بسته‌های اینترنتی بلندمدت و با حجم بیشتر را به تمام اپراتورهای تلفن همراه اعلام کرد. این تصمیم به‌عنوان واکنشی به شکایت‌های مردمی بود که مدت‌هاست از کیفیت نامناسب و عدم تنوع بسته‌های اینترنتی شکایت داشتند.

سخنگوی شورای رقابت، سپهر دادجوی توکلی، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: «این مصوبه جدید، اپراتورها را به ارائه بسته‌های اینترنتی با ظرفیت بیشتر و گزینه‌های متعدد تشویق می‌کند. این تغییر، در جهت ارائه بسته‌های متنوع‌تری است که با نیازهای مخاطبان هماهنگ باشد.»

در این مصوبه، اپراتورها دیگر نمی‌توانند بسته‌های حجیم خود را در قالب بسته‌های کوتاه‌مدت به مشترکین ارائه کنند و بایستی بسته‌هایی با طول زمان بلندتر و متنوع‌تر ارائه دهند. این تصمیم همچنین تاکید دارد که تعرفه‌های قیمتی نیز در چارچوب مصوبات قانونی تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی باشد و هیچ افزایشی در تعرفه‌ها انتظاری ندارد.

آیا فکر می‌کنید تصمیم شورای رقابت برای ارائه بسته‌های اینترنتی بلندمدت و متنوع توسط اپراتورهای تلفن همراه، تاثیر مثبتی بر تجربه شما از خدمات اینترنتی خواهد داشت؟ نظر خود را درباره این مصوبه با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.