شعبه جدید استودیو Infinity Ward در تگزاس افتتاح می‌شود

استودیو توسعه‌دهنده «اینفینیتی وارد» (Infinity Ward) شعبه جدیدی را در آستین، تگزاس افتتاح می‌کند که قرار است روی فرانچایز «ندای وظیفه» (Call of Duty) کار کند. گفتنی است شعبه جدید استودیو Infinity Ward بیشتر در بخش طراحی و رابط کاربری تمرکز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری VGC، شعبه جدید استودیو Infinity Ward در ایالت تگزاس افتتاح خواهد شد. این استودیو روی ایجاد تجربیات جدید و نوآورانه برای فرانچایز Call of Duty کار خواهد کرد و قصد دارد فناوری پیشرفته‌ای را برای تقویت فرانچایز مذکور به کار ببرد.

استودیو Infinity Ward در بیانیه جدید خود اعلام کرد «استودیوی ما محیطی امن، قابل‌اعتماد و توانمند برای آزادسازی خلاقیت شما و کمک به ایجاد شرایط خارق‌العاده فراهم می‌کند». Infinity Ward در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و استودیو اصلی فرانچایز Call of Duty قلمداد می‌شود. دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا است و در لهستان، مکزیک و آستین نیز دفاتر دیگری دارد. شایان ذکر است استودیو Infinity Ward در ابتدای سال ۲۰۲۳ یک دفتر هم در کشور اسپانیا تاسیس کرد.

شعبه جدید استودیو Infinity Ward

تمرکز ویژه دفتر جدید استودیو Infinity Ward روی فرانچایز Call of Duty

شعبه جدید با همکاری Digital Legends، توسعه‌دهنده عنوان Call of Duty: Warzone در مقر بارسلونا استودیو کار خواهد کرد و «ریکارد لینده» (Riccard Linde)، مدیر هنر و فناوری Infinity Ward ریاست آن را برعهده دارد. شرکت «اکتیویژن» (Activision) در سال ۲۰۲۱ تایید کرد کلیه استودیوهای اصلی روی فرانچایز Call of Duty کار می‌کردند و تعدادی نیز به صورت همزمان مشغول فعالیت روی سایر پروژه‌ها بودند.

همان‌طور که می‌دانید، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 اوایل ماه نوامبر امسال روانه بازار شد. این بازی از سوی بسیاری از منتقدان به عنوان ضعیف‌ترین نسخه فرانچایز مزبور شناخته شد و بسیاری از کاربران از کیفیت پایین و کوتاهی بخش کمپین آن انتقاد کردند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.