شرکت MSI یک کارت گرافیک سبز رنگ GeForce RTX 4090 SUPRIM دارد!

یک نسخه سفارشی از کارت گرافیک RTX 4090 SUPRIM بر اساس یک شخصیت از بازی Honkai: Star Rail طراحی شده است. این شخصیت روآن می (Ruan Mei) بوده که یک دانشمند و متخصص در علوم زیست‌شناسی است. نام کامل کارت گرافیک در واقع بر روی پوستری که همراه با محصول ارسال می‌شود قابل مشاهده است، اما وضوح آن برای خواندن خیلی پایین است.

مشخصات کارت گرافیک سبز رنگ GeForce RTX 4090 SUPRIM شرکت MSI

بر اساس عکس‌هایی که توسط hongxing2020 در پلتفرم X (قبلا با عنوان توئیتر شناخته می‌شد) به اشتراک گذاشته شده، این کارت گرافیک بر اساس طراحی نسخه RTX 4090 SUPRIM X است و به این معناست که دارای همان فرکانس‌ها و مشخصات نسخه اصلی خواهد بود. این کارت گرافیک بر اساس طراحی جدیدتر نسخه SUPRIM است، نه نسخه کلاسیک آن که در این پست پوشش داده شده است. این کارت دارای طراحی جدید سبز و طلایی رنگ است، همچنین به همراه یک صفحه پشتی کاملاً جدید ارائه می‌شود.

شرکت MSI یک کارت گرافیک سبز رنگ GeForce RTX 4090 SUPRIM دارد!
کارت گرافیک نسخه RTX 4090 Ruan Mei Edition شرکت MSI، منبع تصویر: @hongxing2020

آیا این کارت گرافیک یک نسخه اختصاصی برای کشور چین است؟

پیوندهای قابل مشاهده بر روی پوستر به وضوح به وب‌سایت چینی شرکت MSI اشاره دارند، که نشان می‌دهد این کارت گرافیک ممکن است یک نسخه اختصاصی برای کشور چین باشد. با این حال، با توجه به این که کارت‌ گرافیک‌های جدید RTX 4090 دیگر نمی‌توانند به کشور چین وارد شوند باید عجیب باشد که چرا این نسخه اکنون ظاهر شده است.

GEFORCE RTX4090 SUPRIM X RUANMEI 1 1200x574 1
کارت گرافیک نسخه RTX 4090 Ruan Mei Edition شرکت MSI، منبع تصویر: @hongxing2020

به طور کلی، کارت گرافیک سبز رنگ RTX 4090 SUPRIM ممکن است یکی از طرح‌های لغو شده شرکت MSI باشد یا چیزی باشد که در نهایت تحت عنوان نسخه RTX 4090D ظاهر خواهد شد. اما در نهایت این سوال به وجود می‌آید که از کجا می‌توان یک مادربرد سبز برای تطابق با طراحی این کارت گرافیک پیدا کرد؟

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.