شرکت MSI به دنبال توسعه کنسول‌های دستی بیشتر در بازار خواهد بود

شرکت MSI به‌تازگی به رسانه IGN گفته است که می‌خواهد نقش موثری در توسعه کنسول‌های دستی گیمینگ ایفا کند. این برند برجسته علاقه دارد هر دو یا سه سال، یک کنسول دستی روانه بازار کند.

شرکت MSI در جریان رویداد CES 2024 ورود خود را به بازار کنسول‌های دستی گیمینگ اعلام کرد. اولین محصول این شرکت با نام MSI The Claw از پردازنده هسته‌ای Intel Core Ultra 7 155H پشتیبانی می‌کند. شرکت MSI در مصاحبه با خبرگزاری IGN از برنامه‌های آینده خود در حوزه کنسول‌های قابل حمل گفت.

برنامه ساخت کنسول دستی به صورت سالانه؛ هدف شرکت MSI چگونه خواهد بود؟

این برند تایوانی می‌خواهد «هر دو یا سه سال» مدل جدیدی از کنسول دستی The Claw را روانه بازار کند. به مانند خط تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ، شرکت MSI به دنبال حضور ثابت در بازار کنسول‌های دستی است. برنامه MSI این است که سه مدل دیگر از کنسول دستی The Claw را در طی سال‌های آینده روانه بازار کند.

کنسول‌های دستی MSI

به‌روزرسانی‌هایی مانند OLED اغلب به عنوان یک دستگاه مستقل ارائه می‌شوند و MSI به خوبی می‌تواند از «ولو» (Valve) و «نینتندو» (Nintendo) در اینجا پیروی کند. با این وجود، جانشین «واقعی» MSI Claw تا سال ۲۰۲۶ عرضه نمی‌شود که احتمالاً از پردازنده‌های Panther Lake اینتل پشتیبانی می‌کند.

در حالی که تعهد MSI به کنسول‌های دستی قابل ستایش است، آینده آن کاملاً به نحوه عملکرد نسل اول Claw در برابر رقیبان مجهز به پردازنده هسته‌ای AMD بستگی دارد. بررسی عمیق پردازنده Ultra 7 155H به ما نشان داد که در بنچمارک‌های مصنوعی از پادشاه iGPU AMD، Radeon 780M، بهتر عمل می‌کند؛ اما در حجم کاری بازی موفقیت‌آمیز ظاهر نمی‌شود. این چیزی است که اینتل و MSI باید از طریق به‌روزرسانی درایور و سیستم عامل آن را اصلاح کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.