شرکت Compal از طرح تبلت گیمینگ Rover Play رونمایی کرد

شرکت Compal به‌تازگی از طرح تبلت گیمینگ Rover Play رونمایی کرده است. این تبلت ۲ در ۱ شامل یک صفحه کیبورد جداشدنی و کنترلرهای گیم می‌شود که در پشت تبلت و بدون ارتباط با صفحه‌نمایش قرار دارد. برای مطالعه ادامه خبر طرح تبلت گیمینگ Rover Play همراه ما باشید.

وب‌سایت IFA Design اخیراً کانسپت تبلت متفاوت و مفهومی شرکت Compal را مورد تمجید قرار داده که دارای کنترلرهای پنهان است. البته از نظر فنی، این کنترلرها پنهان نشده‌اند، بلکه به شکل هنرمندانه‌ای تا شده‌اند. این مسئله به کاربران اجازه می‌دهد هر موقع که بخواهند، کنترلرها را باز کنند. کنترلرهای شبه‌پنهان نه تنها سطح صاف تبلت را به طراحی ارگونومیک‌تری تبدیل می‌کند، بلکه به گیمرها اجازه می‌دهد تا از این دستگیره برای بازی استفاده کنند.

تبلت گیمینگ Rover Play

امکان تبدیل تبلت گیمینگ Rover Play به یک لپ‌تاپ معمولی

به نظر می‌رسد، «فلکسی ریرر کنترلر» (FlexiRear Controller) فقط یک تکه پلاستیک نیست، بلکه یک کنترلر با سنسورهای اولتراسونیک است. بازیکنان می‌توانند ناحیه لمسی را مطابق با نیازهای خود تغییر دهند. این مورد به آن‌ها امکان می‌دهد که در بازی‌های روی صفحه‌ای بسیار بزرگ‌تر غوطه‌ور شوند. گفتنی است ورودی لمسی در پشت می‌تواند مانند دکمه‌های مجازی عمل کند؛ البته آن‌ها تنها در پشت تبلت قرار دارند.

تبلت مفهومی Rover Play را می‌توان مانند هر تبلت مدرن مجهز به سیستم‌عامل «ویندوز» (Windows) با کیبورد (صفحه کلید) استفاده کرد. با اتصال کیبورد و یک پایه اختصاصی به تبلت، محصول شرکت Compal به یک لپ‌تاپ گیمینگ معمولی تغییر شکل می‌یابد.

Compal یکی از تولیدکنندگان لپ‌تاپ OEM شناخته می‌شود که طرح‌های آن توسط بسیاری از برندها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، Rover Play هنوز یک محصول واقعی به نظر نمی‌رسد. تصاویر منتشر شده هنوز به طور رسمی وجود تبلت مفهومی Rover Play را تایید نمی‌کنند؛ این تنها یک ایده جالب است که امکان دارد در آینده نزدیک به حقیقت تبدیل شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.