شرکت Capcom پیش‌بینی درآمد سالانه خود را افزایش داد

شرکت Capcom پیش‌بینی درآمد سالانه خود را افزایش داد

پس از اینکه بازی‌های جدید و قدیمی Capcom در طول ۱۲ ماه منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۴، فروش بسیار خوبی داشتند، کپکام پیش‌بینی درآمد کل سال خود را افزایش داد.

<!–

–>

این ناشر ژاپنی که قرار است درآمد سالانه خود را در روز ۹ می گزارش دهد، پیش از این در دستورالعمل اولیه خود رکورد جدیدی از درآمد را برای سال مالی پیش‌بینی کرده بود.

امروز شرکت اعلام کرد که پیش‌بینی فروش خالص خود را با ۸.۹ درصد افزایش به ۱۵۲,۴۰۰ میلیون ین (۹۷۹ میلیون دلار) و پیش‌بینی درآمد خالص خود را با ۸.۳ درصد افزایش به ۴۳۳۰۰ میلیون ین (۲۷۸ میلیون دلار) رسانده است.


مطلب پیشنهادی:ریمستر، ریبوت و ریمیک بازی ها چه فرقی با هم دارن؟ [تماشا کنید]
ریمستر، ریبوت و ریمیک بازی ها چه فرقی با هم دارن؟ [تماشا کنید]ریمستر، ریبوت و ریمیک بازی ها چه فرقی با هم دارن؟ [تماشا کنید]

این شرکت گفت در تجارت اصلی در زمینه محتوای دیجیتال، علاوه بر Street Fighter 6، آخرین عنوان از سری استریت فایتر که با استقبال گسترده‌ای در سطح جهانی مواجه شد، بازی Dragon’s Dogma 2 نیز در سه ماهه چهارم منتشر شد و عملکرد مطلوبی داشت.

به‌علاوه، فروش عناوین کاتالوگ که عمدتا از آثار گذشته سری‌های اصلی تشکیل شده‌اند، به دلیل محبوبیت ثابت آن‌ها افزایش یافت. در مجموع، این موضوع باعث شده که انتظار داشته باشیم درآمد این تجارت فراتر از پیش‌بینی اولیه باشد.

CapcomCapcom

کپکام در ژانویه اعلام کرد که Street Fighter 6 سه میلیون نسخه فروخته است. قبل از انتشار در ژوئن گذشته، رئیس کپکام گفت که این شرکت قصد دارد ۱۰ میلیون نسخه از این بازی بفروشد که رکورد ۷.۴ میلیون نسخه‌ای از بازی Street Fighter 5 را بشکند.

Dragon’s Dogma 2 که در ۲۲ مارس منتشر شد، اولین بازی ۷۰ دلاری کپکام است. ۱۱ روز پس از انتشار، این شرکت ادعا کرد که فروش آن از ۲.۵ میلیون نسخه فراتر رفته است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detectiveمعمای شگفت انگیز برای کارآگاه روح!
بررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detectiveبررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detective


بررسی بازی استلار بلید

تمامی آیتم‌های مربوط به نینتندو باید از بازی Garry’s Mod حذف شوند - ویجیاتوتمامی آیتم‌های مربوط به نینتندو باید از بازی Garry’s Mod حذف شوند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.