شرکت‌های امنیتی بلاک چین در مورد کلاهبرداری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ هشدار دادند

توسط

در
cryp1 1024x528 1

شرکت‌های امنیتی حوزه بلاک چین اعلام کردند ممکن است در سال ۲۰۲۴ کلاهبرداری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی گریبانگیر سرمایه‌گذاران کریپتو شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت‌های امنیتی معتقدند سارقان رمز ارز در سال آینده با کمک هوش مصنوعی می‌توانند کلاهبرداری‌های دقیق‌تر و موفق‌تری را انجام دهند. در آخرین روزهای سال ۲۰۲۳ خبرهای بسیاری در مورد کلاهبرداری‌های حوزه رمز ارز و کریپتو منتشر شده است که نشان می‌دهد این هکرها تنها در سال ۲۰۲۳ موفق به سرقت ۲ میلیارد دلار رمز ارز شده‌اند.

شرکت‌های امنیتی بلاک چین در مورد کلاهبرداری‌های پیچیده و فیشینگ و همچنین آسیب پذیری‌های مربوط به قراردادهای هوشمند به سرمایه‌گذاران کریپتو هشدار دادند. کلاهبرداری‌های فیشینگ مبتنی بر هوش مصنوعی و سو استفاده‌ها و آسیب‌پذیری‌های مربوط به آن می‌تواند از بزرگترین تهدیدهای پروژه‌های رمز ارز و سرمایه‌گذاران محسوب شود.

یکی از تحلیلگران بلاک چین به نام جسی لوکلر اعلام کرد کلاهبرداری‌های حوزه کریپتو اکنون بسیار پیشرفته‌تر شده و فناوری هوش مصنوعی نیز باعث شده است تا هکرها حملات سایبری خود را به صورت پیشرفته‌تر دنبال کنند. این تحلیلگر معتقد است حملات فیشینگ در سال آینده پیچیده‌تر شده و از اینرو کاربران باید بیشتر از قبل مراقب باشند. به گفته وی استفاده از هوش مصنوعی مولد می‌تواند شرایط را بدتر کرده و به هکرها امکان استفاده از عملیات‌های خودکار و راحت‌تر را خواهد داد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.