شرایط فروش سایپا تیر ۱۴۰۲ ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه [+قیمت]

شرایط فروش سایپا تیر ۱۴۰۲ ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد. سایپا طرح پیش‌فروش دو محصول خود را ویژه برگزیدگان مرحله دوم سامانه یکپارچه آغاز کرد.

شرایط فروش سایپا تیر ۱۴۰۲ برای دو محصول محبوب این شرکت آغاز شد. سایپا طرح پیش‌فروش شاهین و ساینا اس را برای متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و از طرف شرکت پیامک دریافت کرده‌اند آغاز کرد. متقاضیان از امروز پنجشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش سایپا فرایند تکمیل وجه خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش یواز خرداد ۱۴۰۲ [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

شرایط فروش سایپا تیر ۱۴۰۲ اعلام شد

ثبت‌نام سایپا مربوط به عرضه خودرو شاهین و ساینا اس است. در این دوره متقاضیان می‌توانند در پیش‌فروش شاهین و فروش فوق‌العاده ساینا شرکت کنند. قیمت خودروهای عرضه شده در این دوره از ثبت‌نام سایپا در جدول زیر آمده است.

شرایط فروش سایپا تیر 1402 اعلام شد

شرایط فروش سایپا تیر 1402 اعلام شد

لینک ثبت‌نام سایپا ویژه پیش فروش شاهین

متقاضیان عادی شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، برای خودرو شاهین که نوبت دریافت پاییز و زمستان سال جاری را دریافت کرده و روز سه‌شنبه (۱۳ تیر ماه) پیامک واریز دریافت کرده‌اند، از امروز (پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه) امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب را دارند. متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت پیش فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

شرایط فروش سایپا تیر 1402 اعلام شد

شرایط فروش سایپا تیر 1402 اعلام شد

متقاضیان عادی شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، برای خودرو ساینا اس که نوبت دریافت تابستان سال جاری را دریافت کرده و روز سه‌شنبه (۱۳ تیر ماه) پیامک واریز دریافت کرده‌اند، از امروز (پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه) امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب فراهم شده است. متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش فوق العاده سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

مهلت واریز برای این مرحله هم پیش‌فروش سایپا (شاهین) و هم فروش فوق‌العاده سایپا (ساینا)، سه روز در نظر گرفته شده است؛ طبیعتا عدم واریز وجه علی‌الحساب خودرو در مهلت تعیین شده به‌منزله انصراف از طرح خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرایط فروش سایپا تیر ۱۴۰۲ ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.