شخصیت‌های جدید بازی Mortal Kombat 1 معرفی شدند

از Kombat Pack بازی Mortal Kombat 1 رونمایی شده و حالا رسما مشخص شد که کوان چی (Quan-Chi)، ارمک (Ermac) و تاکدا (Takeda) همراه با هوملندر (Homelander)، پیس‌میکر (Peacemaker) و امنی من (Omni-Man) در این اثر حضور خواهند داشت. در ادامه این خبر با تکنولایف همراه باشید.

NetherRealm Studios اعلام کرد که شخصیت‌های امنی من از سریال Invincible، هوملندر از سریال The Boys و پیس‌میکر از فیلم The Suicide Squad و مجموعه‌ی تلویزیونی به همین نام به عنوان بخشی از محتوای Kombat Pack به بازی مورتال کمبت ۱ اضافه می‌شوند. این شخصیت‌ها که در قالب یک کراس‌اوور (Crossover) به اثر اضافه خواهند شد، در محتوای پس از عرضه Kombat Pack قرار دارند و همراه با کاراکترهای خود مجموعه یعنی کوان چی، ارمک و تاکدا در دسترس قرار می‌گیرند. پیش‌تر هم شایعاتی در این خصوص مطرح شده بود که حالا شاهد تاییدشان هستیم.

همان‌طور که در تریلر بازی Mortal Kombat 1 می‌توان دید، شخصیت‌هایی که به عنوان کراس‌اوور در اثر خواهند بود، بر اساس نسخه لایو اکشن‌شان (Live-Action) طراحی شده‌اند. در واقع پیس‌میکر با ظاهر جان سینا (John Cena) و هوم‌لندر با چهره آنتونی استار (Anthony Starr) از سریال The Boys ساخته شده‌اند.

اوایل همین ماه بود که اکانت رسمی TikTok سریال The Boys به صورت ناخواسته حضور هوملندر را در نسخه جدید از مجموعه مورتال کمبت تایید کرده بود.

NetherRealm Studios اخیرا هم تریلری جدید از بازی به نمایش گذاشت که در آن به داستان پرداخته شده و شخصیت‌هایی مثل لی می (Li Mei)، تانیا (Tanya) و باراکا (Baraka) معرفی شدند.

بازی مورتال کمبت ۱ در تاریخ ۲۸ شهریور ماه (۱۹ سپتامبر) برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره بازی Mortal Kombat 1 چیست؟ دوست دارید این ریبوت (Reboot) چه چیزی برای ارائه داشته باشد؟ فکر می‌کنید ریبوت چند باره این فرنچایز به کل مجموعه آسیب زده است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

با مشخصات و کیفیت عملکرد هندزفری جدید و زیبای هایلو مدل x1 2023 کاملا آشنا شوید.

بررسی هایلو x1 2023

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.