شایعه: Resident Evil 9 به صورت جهان‌باز خواهد بود

شایعه: Resident Evil 9 به صورت جهان‌باز خواهد بود

طبق یک توییت جدید از افشاگر شناخته‌شده Dusk Golem، بازی Resident Evil 9 به طور بالقوه ممکن است بر روی موتور RE ساخته شود و به جهان‌باز تبدیل شود.

<!–

–>

طبق گزارش‌ها، Resident Evil 9 سال‌هاست که در دست ساخت است و بسیاری حدس می‌زنند که در سال ۲۰۲۵ عرضه شود. آخرین بازی اصلی سری، Resident Evil Village بود که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

Dusk Golem همچنین ادعا کرد که Monster Hunter Wild بر اساس همین فناوری ساخته شده است. با این حال، او به طرفداران اطمینان می‌دهد که هم RE 9 و هم MH Wild به احتمال زیاد «DNA» فرنچایز خود را حفظ خواهند کرد.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه | ترکیبی عالی از ترس و درامترکیب ویژه وحشت با فضای رمانتیک
بهترین فیلم های ترسناک عاشقانه | ترکیبی عالی از ترس و درامبهترین فیلم های ترسناک عاشقانه | ترکیبی عالی از ترس و درام

اکتبر سال گذشته، Dusk Golem در دیسکورد جزئیات مختلفی را در مورد Resident Evil 9 به اشتراک بگذارد. او پیشنهاد کرد که این قسمت بیشترین بودجه ساخت را در این سری خواهد داشت.

این باعث می‌شود که توسعه بازی بسیار بیشتر از حد انتظار طول بکشد. استفاده از یک موتور کاملاً جدید برای گیم‌پلی جهان‌باز نیز کمی به مدت زمان تکمیل شدن آن می‌افزاید.

شایعه: Resident Evil 9 به صورت جهان‌باز خواهد بود - ویجیاتوشایعه: Resident Evil 9 به صورت جهان‌باز خواهد بود - ویجیاتو

Dusk Golem می‌گوید که Dragon’s Dogma 2 «عملکرد موتور RE را گسترش داده است». این بازی هم‌اکنون به دلیل مشکلات مربوط به کسب درآمد در بازی و پرفرمونس، با نقدهای منفی بسیاری روبرو شد.

کپکام حتی روز گذشته عذرخواهی کرد و گفت کدام آیتم‌ها را می‌توان در بازی به دست آورد یا به عنوان DLC خریداری کرد. اما علی‌رغم این مشکلات، Dragon’s Dogma 2 به کپکام اجازه داد تا به طور بالقوه نقص‌ها را برطرف کند و برای عرضه روان‌تر Resident Evil 9 آماده شود.

در این میان، طرفداران می‌توانند از نسخه گلدن Resident Evil 4 که ماه گذشته منتشر شد، لذت ببرند. این نسخه، بازی پایه را با DLC‌ها ترکیب کرده است. در دسامبر ۲۰۲۳، کپکام همچنین اعلام کرد که قصد دارد به بازسازی بازی‌های قبلی سری ادامه دهد.


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال ترسناک زامبی محور | ۲۷ سریال برتر حمله زامبی هاهیولا‌های گوشت‌خوار در قاب تلویزیون
بهترین سریال ترسناک زامبی محور | ۲۷ سریال برتر حمله زامبی هابهترین سریال ترسناک زامبی محور | ۲۷ سریال برتر حمله زامبی ها


قاتل جدید بازی های شوتر چیه و چرا؟

دو تریلر جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شدند [تماشا کنید] - ویجیاتودو تریلر جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شدند [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.