شایعه: Marvel’s Wolverine در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد

شایعه: Marvel’s Wolverine در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد

با عرضه Marvel’s Spider-Man 2، اکنون تمام نگاه‌ها به عنوان بعدی استودیو اینسامنیاک معطوف شده که Marvel’s Wolverine نام دارد. اگرچه جزئیات رسمی در مورد بازی در حال حاضر اندک است، اما به نظر می‌رسد برخی از اطلاعات جدید لیک شده است.

<!–

–>

به گفته دنیل ریچمن، افشاگر شناخته شده، Marvel’s Wolverine قرار است در سال ۲۰۲۵ عرضه شود. اگرچه گزارش قبلی توسط جف گراب، ادعا می‌کرد که این بازی قرار است در پاییز ۲۰۲۴ عرضه شود. البته در آن زمان گفته شد که بازی ممکن است به تعویق بیفتد.


مطلب پیشنهادی:چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه بر سر دو مردعنکبوتی خواهد آمد؟
چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟

ریچمن همچنین ادعا می‌کند که Marvel’s Wolverine بازیکنان را به Madripoor خواهد برد، شهری خیالی در جنوب شرقی آسیا در دنیای مارول که به عنوان پناهگاه دزدان دریایی و جنایتکاران توصیف می‌شود.

اینکه آیا کل بازی در مادریپور می‌گذرد یا یکی از چندین مکانی خواهد بود که بازیکنان از آن بازدید می‌کنند، هنوز مشخص نیست. گراب در گزارش اوایل سال جاری ادعا کرد که این بازی یک عنوان نیمه جهان باز خواهد بود تا یک عنوان کاملا جهان باز.

WolverineWolverine

در همین حال، ریچمن همچنین مدعی شده که Marvel’s Wolverine لحن تیره‌تر و خشن‌تری نسبت به عناوین قبلی Insomniac خواهد داشت. البته این چیزی است که توسط کارگردان بازی، برایان هورتون، مدت کوتاهی پس از معرفی آن در سال ۲۰۲۱ نیز تایید شد.

اگر Marvel’s Wolverine واقعا عرضه در سال ۲۰۲۴ را از دست بدهد، باید ببینیم اینسامنیاک برای این سال میلادی چه برنامه‌ای دارد. آیا شاهد معرفی بسته الحاقی برای Marvel’s Spider-Man 2 یا شاید اسپین‌آف Venom خواهیم بود؟

یا اینکه استودیو کمی استراحت می‌کند و به طور کامل روی توسعه ولورین تمرکز خواهد کرد؟ باید منتظر اخبار رسمی از جانب آن‌ها بمانیم.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)یور فرندلی نیبرهود اسپایدرمن!
کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)


اینترنت چطور دنیای گیم رو تغییر داده؟

ریمستر بازی The Last of Us Part 2 توسط تیمی از استخدامی‌های جدید ساخته می‌شود - ویجیاتوریمستر بازی The Last of Us Part 2 توسط تیمی از استخدامی‌های جدید ساخته می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.