شایعه: یک بازی تحسین‌ شده ایکس باکس امسال به صورت مولتی‌پلتفرم عرضه خواهد شد

شایعه: یک بازی تحسین‌ شده ایکس باکس امسال به صورت مولتی‌پلتفرم عرضه خواهد شد

مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای آوردن یکی از بازی‌های «تحسین شده» انحصاری ایکس باکس در سال جاری به پلتفرم‌های رقیب است.

<!–

–>

این ادعا بر اساس پادکست Nate the Hate منتشر شده، برنامه‌ای که اغلب اخبار مربوط به صنعت بازی‌ها را پیگیری می‌کند. در این برنامه نامی از عنوانی که گفته می‌شود برای پلتفرم‌های رقیب عرضه می‌شود، ذکر نشد، اما اشاره شده در سالی که عرضه شد، «در جمع برترین بازی‌های سال» قرار داشت.

در این برنامه ادعا شد:

در سال تقویمی ۲۰۲۴، مایکروسافت یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های انحصاری خود را به سیستم رقبا خواهد آورد. عنوانی که من به آن اشاره می‌کنم با تحسین شدید منتقدان مواجه شد. طرفداران آن را دوست داشتند و در سالی که منتشر شد در جمع بهترین بازی‌های سال قرار گرفت.


مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگتماشا کنید
ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

Nate the Hate اضافه کرد:

زمانی که این اعلامیه منتشر شود، فکر می‌کنم با هیجان زیادی روبرو خواهد شد، زیرا بازی باکیفیتی است. من فکر می‌کنم این یک حرکت هوشمندانه برای مایکروسافت خواهد بود… از منظر تجاری، اگر بازی‌های منتخب را به چند پلتفرم دیگر، به سوییچ و پلی استیشن بیاورید، این کار را انجام می‌دهید زیرا کیفیت IP را می‌بینید و می‌خواهید دامنه آن را فراتر از Xbox گسترش دهید.

برخی از طرفداران رسانه‌های اجتماعی حدس زده‌اند که این عنوان ممکن است Hi-Fi Rush از استودیو Tango GameWorks باشد، بازی اکشن که سال گذشته به طور ناگهانی منتشر شد و با استقبال همگان روبرو شد.

ایکس باکسایکس باکس

مایکروسافت در سال‌های اخیر برخی از بازی‌های خود را مولتی‌پلتفرم کرده، از جمله پورت‌های سری بازی‌های ORI برای نینتندو سوئیچ و پشتیبانی مداوم از Minecraft در پلی استیشن و سایر سیستم عامل‌ها.

همچنین توافق‌نامه‌های مولتی‌پلتفرم عناوین Deathloop و Ghostwire: Tokyo و Psychonauts 2 را اجرا کرد. با این حال، برخی از بازی‌ها، به ویژه Starfield، پس از خریداری سازندگان توسط مایکروسافت، منحصر به فرد کنسول‌های ایکس باکس باقی ماندند.

در سال ۲۰۱۹، رئیس آن زمان استودیوهای ایکس باکس، مت بوتی گفت که آن‌ها می‌سنجند آیا بازی‌های آینده را بر اساس هر فرنچایز روی پلی استیشن و نینتندو سوییچ عرضه کنند یا خیر.


مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌های Starfield و نحوه پیداکردن آن‌هاکدام سلاح‌ها در استارفیلد از همه بهتر عمل می‌کنند؟
بهترین سلاح‌های Starfield و نحوه پیداکردن آن‌هابهترین سلاح‌های Starfield و نحوه پیداکردن آن‌ها


ویجی کست: با omidlennon یه گپ گیمی داشتیم

تعداد زیادی از سازندگان بازی Surgeon Simulator اخراج شده‌اند - ویجیاتوتعداد زیادی از سازندگان بازی Surgeon Simulator اخراج شده‌اند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.