شایعه: یکی از بازیگران سریال Fear the Walking Dead جایگزین جاناتان میجرز در مارول می‌شود

شایعه: یکی از بازیگران سریال Fear the Walking Dead جایگزین جاناتان میجرز در مارول می‌شود

درحالی که آینده شخصیت Kang «کانگ فاتح» پس از خروج جاناتان میجرز از دنیای سینمایی ماورل نامشخص است، شایعه جدیدی نشان می‌دهد که یک جایگزین برای او پیدا شده است. هنوز مشخص نیست که آیا مارول قصد استخدام بازیگر جدیدی برای این نقش را دارد یا خیر، اما این شایعه طبق گفته‌های دنیل ریچمن، به حضور کولمن دومینگو، بازیگر سریال Fear the Walking Dead در نقش کانگ فاتح اشاره دارد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت که بیش از همه مایه‌ی آزار مرد عنکبوتی شده‌اندپیتر پارکر بیچاره!
۱۰ شخصیت که بیش از همه مایه‌ی آزار مرد عنکبوتی شده‌اند۱۰ شخصیت که بیش از همه مایه‌ی آزار مرد عنکبوتی شده‌اند

پیش از این جاناتان میجرز نقش این شخصیت را در MCU بازی می‌کرد و قرار بود در فیلم آینده مارول، یعنی Avengers: The Kang Dynasty نیز مجددا این نقش را ایفا کند. اما پس از حواشی مختلف و اینکه او در دادگاه به دلیل آزار و اذیت و شریک قبلی‌اش گناهکار شناخته شد، استودیو مارول او را از از دنیای سینمایی مارول اخراج کرد.

هنوز این خبر از سوی مارول تایید نشده و نمی‌توان به آن اعتماد کرد. اما این شایعه به سرعت در فضای مجازی در حال گسترش است و طرفداران درباره جایگزینی دومینگو در این نقش بحث و گفت و گو می‌کنند. این بازیگر برای طرفداران سری «مردگان متحرک» بیشتر بخاطر ایفای نقش «ویکتور استرند» در سریال اسپین‌‌آف «Fear the Walking Dead» می‌شناسند که فصل آخر آن به تازگی به پایان رسیده و برنامه‌های دومینگو تا حد زیادی خلوت شده است.

مارولمارول

او همچنین با بازی تحسین‌شده خود در فیلم نتفلیکسی Rustin، برنده جایزه گلدن گلوب شد و منتقدان را تحت تاثیر قرار داد. او همچنین برای نقش مهمان در سریال پرطرفدار Euphoria شبکه HBO برنده جایزه Primetime Emmy Award شد. در حال حاضر دومینگو را می‌توان در فیلم موزیکال The Color Purple و همچنین به عنوان صداپیشه Transformers: Rise of the Beasts و Ruby Gillman, Teenage Kraken دید.

انتخاب بالقوه دومینگو تنها در صورتی می‌تواند اتفاق بیفتد که مدیران مارول استودیو تصمیم بگیرند کانگ را در MCU نگه دارند. این احتمال وجود دارد که این شخصیت، همانطور که برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند، با یک ابرشرور دیگر در فیلم‌های Avengers کنار گذاشته شود.

اکنون فیلم Avengers: The Kang Dynasty برای اکران در ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) برنامه ریزی شده و فیلم دیگر انتقام‌جویان، Avengers: Secret Wars در ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) اکران خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:بهترین خواهران و برادران مارولپیوندهای خواهر و برادری فراانسانی
بهترین خواهران و برادران مارولبهترین خواهران و برادران مارول


بدترین بازی های تاریخ کدومان؟

یونیورسال برنده باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده است - ویجیاتویونیورسال برنده باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.