شایعه: گیم‌پلی بازی Project 007 ترکیبی از اول شخص و سوم شخص خواهد بود

شایعه: گیم‌پلی بازی Project 007 ترکیبی از اول شخص و سوم شخص خواهد بود

IO Interactive در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که توسعه یک بازی جیمز باند را آغاز کرده که به طور آزمایشی Project 007 نامیده می‌شود، اما جزئیات بازی از آن زمان تاکنون ناچیز بوده است. با این حال، یک آگهی شغلی که اخیرا منتشر شده، ممکن است به نکته جالبی در مورد این بازی اشاره کند.

<!–

–>

آنطور که توسط Tech4gamers مشاهده شد، یک آگهی شغلی در وب‌سایت IO Interactive برای سمت طراح مبارزات ارشد در پروژه ۰۰۷ نشان می‌دهد که بازی می‌تواند دارای عناصر اول و سوم شخص باشد.

طبق این لیست، استودیو به دنبال شخصی است که تجربه ایجاد «سناریوهای جنگی برای بازی‌های اکشن ماجراجویی سوم شخص (یا اول شخص)» را داشته باشد.


مطلب پیشنهادی:نکاتی که باید قبل از شروع بازی Palworld بدانیدیک بازی کاملا متفاوت در سبک بقا!
نکاتی که باید قبل از شروع بازی Palworld بدانیدنکاتی که باید قبل از شروع بازی Palworld بدانید

میزان گیم‌پلی اول و سوم شخص در Project 007 چیزی است که آگهی شغلی در مورد آن خیلی واضح توضیح نمی‌دهد. بیشتر افراد به طور طبیعی تصور می‌کنند بازی‌ای که در آن به‌ عنوان جیمز باند بازی می‌کنید، اساسا سوم شخص خواهد بود.

در حالی که معمولا این زاویه دیدی است که در بازی‌های IO Interactive می‌بینیم، استودیو گاهی اوقات به گیم‌پلی اول شخص نیز پرداخته است، همانند Hitman 3 VR یا گزینه اول شخص در Hitman: Blood Money.

Project 007Project 007

آگهی‌های شغلی گذشته همچنین به جزئیات بالقوه دیگری برای پروژه ۰۰۷ اشاره کرده‌اند، از جمله «صحنه‌های شخصیت‌محور با دیالوگ‌های اساسی»، داستان‌گویی در قالب سندباکس شبیه به هیتمن و موارد دیگر.

IO Interactive همچنین تایید کرده که این بازی یک داستان اوریجینال خواهد داشت و اشاره کرده که می‌تواند شروع یک سه‌گانه باشد. هرچند مدت زیادی طول خواهد کشید تا در واقع بازی را ببینیم. در سال ۲۰۲۲، توسعه‌دهنده گفت که زودتر از آپریل ۲۰۲۵ منتشر نخواهد شد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Lego Fortnite: نکاتی که باید بدانیدمواردی که قطعا به دردتان می‌خورد
راهنمای بازی Lego Fortnite: نکاتی که باید بدانیدراهنمای بازی Lego Fortnite: نکاتی که باید بدانید


چالش‌های بازی‌سازی در ایران با سازنده بازی ایرانی Nobody’s Left | ویجی کست

استودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتواستودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.