شایعه: کنسول Switch II در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

طبق جدیدترین شایعه، کنسول نسل بعدی شرکت «نیننتندو» (Nintendo) با نام «سوییچ ۲» (Switch II) احتمالاً برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۵ آماده می‌شود. گفتنی است این کنسول به مانند مدل فعلی به صورت قابل‌حمل یا پرتابل روانه بازار خواهد شد.

«پدرو هنریکه لوتی لیپه» (Pedro Henrique Lutti Lippe)، خبرنگار برزیلی در یک ویدیو اعلام کرده است کنسول Switch II در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود. او ادعا می‌کند که این اطلاعات را از پنج منبع جداگانه دریافت کرده است.

تاکید رسانه‌های خبری به عرضه کنسول Switch II در سال ۲۰۲۵

منابع خبری متعدد همچنین به رسانه VGC گفته‌اند که شرکت «نینتندو» قصد دارد کنسول Switch II را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ راه‌اندازی کند. استودیوهای ترد-پارتی اخیراً از تاخیر داخلی از اواخر سال ۲۰۲۵ تا اوایل سال آینده آگاه شده‌اند. یکی از منابع خبری اعتقاد دارد که دلیل این تاخیر، اقدام شرکت Nintendo برای ایجاد خط تولید قدرتمند بازی‌های فرست-پارتی برای کنسول آینده خود است.

عرضه کنسول Switch II

از سوی دیگر، رسانه «یوروگیمر» (Eurogamer) همچنین «زمزمه‌های مشابهی را از لانچ کنسول Switch II دراوایل سال ۲۰۲۵ از منابع صنعتی در هفته جاری شنیده است». با این حال، آن‌ها «نتوانسته‌اند به طور ملموس شنیده‌ها را به طور رسمی تایید کنند».

احتمالاً پنجره زمانی عرضه کنسول Switch II به‌مانند کنسول فعلی شرکت «نینتندو» باشد؛ لازم به ذکر است کنسول «سوییچ» در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ روانه بازار شد و احتمالاً کنسول جدید این شرکت هم در بحبوحه ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. دکتر «سرکان توتو» (Serkan Toto)، مدیرعامل Kantan Games و مشاور صنعت بازی در شهر توکیو، اخیراً پیش‌بینی کرده است که کنسول جدید نینتندو می‌تواند با قیمت ۱۰۰ دلار بیشتر از قیمت اولیه Switch عرضه شود و احتمالاً بازی‌های آن قیمت ۷۰ دلاری مشابه با بسیاری از عناوین PS5 و Xbox Series X/S داشته باشند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.