شایعه: نینتندو سوییچ ۲ یک صفحه نمایش ۸ اینچی LCD خواهد داشت

شایعه: نینتندو سوییچ ۲ یک صفحه نمایش ۸ اینچی LCD خواهد داشت

ادعا شده که جانشین نینتندو سوییچ صفحه نمایش ۸ اینچی LCD دارد و در سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

<!–

–>

به گزارش بلومبرگ، هیروشی هایاس، تحلیلگر ژاپنی Omida، می‌گوید کنسول بعدی دلیل اصلی دو برابر شدن محموله‌ها در نمایشگرهای سرگرمی در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

به گفته بلومبرگ، هایاس تحلیلگری است که بر نمایشگرهای کوچک و متوسط تمرکز دارد و پیش‌بینی‌های سالانه محموله‌های آن‌ها را بر اساس بررسی با شرکت‌های زنجیره تامین انجام می‌دهد.


مطلب پیشنهادی:چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟آیا شبیه‌سازها جوابگو هستند؟
چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟

از این رو هایاس در موقعیت خوبی قرار دارد تا از بازار صفحه‌های نمایش اطلاعات داشته باشد و به ادعای او اعتبار بیشتری می‌بخشد. اگر ادعای صفحه نمایش ۸ اینچی صحت داشته باشد، به این معنی است که جانشین سوییچ بزرگ‌ترین نمایشگر نینتندو را تاکنون خواهد داشت.

سوئیچ استاندارد دارای یک صفحه نمایش LCD با اندازه صفحه نمایش قطری ۶.۲ اینچ است، در حالی که Switch OLED دارای یک صفحه نمایش OLED هفت اینچی است (صفحه نمایش Switch Lite کوچکتر است و ۵.۵ اینچ است).

نینتندو سوییچنینتندو سوییچ

اگرچه این شرکت هنوز به صورت عمومی اظهار نظر نکرده، اما انتظار می‌رود جانشین نینتندو سوییچ امسال عرضه شود. تابستان گزارش رسید که کیت‌های توسعه «Switch 2» در دست استودیوهای شریک کلیدی است و انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

دو منبعی که VGC در آن زمان با آن‌ها صحبت کرد، پیشنهاد کردند که این کنسول می‌تواند با صفحه نمایش LCD به جای OLED برتر عرضه شود تا هزینه‌ها را کاهش دهد، به‌ویژه با توجه به افزایش فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز برای بازی‌های با کیفیت بالاتر.

دکتر سرکان توتو، مدیرعامل شرکت مشاوره صنعت بازی کنتان گیمز مستقر در توکیو، اخیرا پیش‌بینی کرد که کنسول جدید می‌تواند با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه شود و این احتمال وجود دارد که بازی‌های آن بتوانند قیمت ۷۰ دلاری داشته باشند.


مطلب پیشنهادی:چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]قدرت جذاب شبیه‌سازها
چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]


تجربه دوباره یک شاهکار | بررسی TLOU Part 2 Remastered

ساخت سریال لایو اکشن The Final Fantasy 14 کنسل شد - ویجیاتوساخت سریال لایو اکشن The Final Fantasy 14 کنسل شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.