شایعه: نسخه Native ماینکرفت برای پلی استیشن ۵ در راه است

شایعه: نسخه Native ماینکرفت برای پلی استیشن ۵ در راه است

طبق گزارش‌ها، به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد نسخه Native بازی ماینکرفت (Minecraft) را برای پلی استیشن ۵ منتشر کند.

<!–

–>

طبق ادعای PlayStation Game Size، اکانت رسانه‌های اجتماعی که به طور منظم حضور بازی‌ها را زودهنگام با جستجو در فروشگاه کنسول سونی اعلام می‌کند، نسخه تازه‌ای از ماینکرفت در راه است.

در حال حاضر، تنها نسخه پلی استیشن ۴ بازی Minecraft بر روی پلی استیشن ۵ از طریق سازگاری با کنسول نسل قبل، قابل بازی کردن است. نسخه Xbox اخیرا برای پشتیبانی از ۴K به‌روز شده، اگرچه کاربران مدت هاست منتظر نسخه بهینه سازی شده نسل فعلی هستند.


مطلب پیشنهادی:بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2مرد عنکبوتی، شگفت‌انگیزتر از همیشه
بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2

سال گذشته یک نسخه Xbox Series X|S از ماینکرفت در هیئت‌های رتبه‌بندی مختلف ظاهر شد. با این حال، در بیانیه‌ای به VGC، مایکروسافت ادعا کرد که این لیست‌ها بخشی از تاییدیه‌های استانداردی است که به طور مرتب با هیئت‌های رتبه‌بندی مختلف انجام می‌شود.

ماینکرفتماینکرفت

یکی از ویژگی‌هایی که به طور بالقوه می‌تواند در نسخه بهینه‌سازی شده بازی برای کنسول‌های نسل فعلی پشتیبانی شود، قابلیت ری تریسینگ است که مایکروسافت از قبل از عرضه پلتفرم در سال ۲۰۲۰، آن را وعده داده بود.

در سال ۲۰۲۱، استودیو Mojang به‌طور ناخواسته کد اولیه‌ای را برای پشتیبانی از رهگیری پرتو در کنسول‌های ایکس‌باکس در یک بیلد پیش‌نمایش در دسترس Xbox Insiders قرار داد، قبل از اینکه به سرعت آن را حذف کرد.

در آن زمان گفته شد: «این کد نمونه اولیه از Preview حذف شده و نشان‌دهنده برنامه‌های آینده نزدیک برای ارائه پشتیبانی ری‌تریسینگ به کنسول‌ها نیست».


مطلب پیشنهادی:۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانیدبازگشت جان مارستون
۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانید۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانید


چه بلایی سر درایور اومد؟

استودیو Toys for Bob از اکتیویژن و مایکروسافت جدا شد - ویجیاتواستودیو Toys for Bob از اکتیویژن و مایکروسافت جدا شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.