شایعه: نام بازی بعدی Sonic the Hedgehog فاش شد

یک افشاگر شناخته‌شده در حوزه گیم ادعا می‌کند Sonic X Shadow Generations نام بازی بعدی سری «سونیک» (Sonic) از شرکت پرآوازه «سگا» (SEGA) خواهد بود. گفته می‌شود این بازی در اصل ریمستر عنوان Sonic Generations از سال ۲۰۱۱ است.

تاکنون شایعات مختلفی درباره بازی‌های احتمالی رویداد بعدی State of Play منتشر شده است؛ «نیک بیکر» (Nick Baker) روز گذشته فاش کرده بود که ریمستر بازی Sonic Generations در رویداد فردای شرکت «سونی» (Sonic) نمایش داده می‌شود. با این حال شرکت SEGA هنوز چیزی را به طور رسمی تایید نکرده است؛ اما احتمالاً ما شاهد رونمایی از بازی Sonic X Shadow Generations در این رویداد خواهیم بود.

بازی بعدی Sonic

افشای نام بازی Sonic X Shadow Generations؛ تاریخ اکران فیلم Sonic the Hedgehog

البته هنوز مشخص نیست که آیا این بازی یک عنوان جدید است یا ریمستر نسخه ۲۰۱۱. افشاگر @MbKKssTBhz5 همچنین اشاره می‌کند که دامنه sonicxshadowgenerations.com ثبت شده است ولی در حال حاضر کار نمی‌کند.

بازی Sonic Generations در پاییز سال ۲۰۱۱ برای کنسول‌های «پلی استیشن ۳» (PlayStation 3)، «ایکس باکس ۳۶۰» (Xbox 360) و پلتفرم PC به مناسبت بیستمین سالگرد فرانچایز محبوب شرکت SEGA معرفی و سپس منتشر شد. این بازی به طرز بی‌نظیری عناصر کلاسیک (نسخه‌های سگا) و مدرن سری Sonic را ادغام کرده بود. بازی مذکور مورد تحسین منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت و توانست حدود ۱.۸۵ میلیون نسخه در سرتاسر جهان بفروشد.

شایان ذکر است قسمت سوم فیلم سینمایی Sonic the Hedgehog در اواخر سال ۲۰۲۴ در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد و این فیلم برای اولین بار شخصیت Shadow the Hedgehog را معرفی خواهد کرد. کاربران پیش‌بینی می‌کنند که شرکت «سگا» همچنین روی توسعه یک بازی از شخصیت Shadow هم کار می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.