شایعه: محتوای پس از عرضه Suicide Squad شامل گاتهام و آرکام خواهد بود

شایعه: محتوای پس از عرضه Suicide Squad شامل گاتهام و آرکام خواهد بود

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League از استودیو Rockstready تا چند هفته دیگر منتشر می‌شود و برداشت‌های عملی و گیم‌پلی جدید آن اخیرا منتشر شده است.

<!–

–>

در حالی که برنامه‌های پس از عرضه آن به تفصیل مشخص نشده، لوتر شوتر ظاهرا رویکردی فصلی خواهد داشت و حتی به مکان‌های آشنا بازمی‌گردد. در ادامه اسپویلرهای متوسطی از Batman: Arkham Knight و شخصیت‌های احتمالی جدید Suicide Squad وجود دارد، پس با احتیاط بخوانید.

طبق گفته‌های اینسایدر Miller Ross (که چندین جزئیات را از آلفای محدود بدست آورده)، فصل سوم بازی دارای تعداد زیادی «نوستالژی آرکام» برای بازیکنان است و به Gotham City سفر می‌کنند.

این یک لحظه بزرگ برای بازی، پس از عرضه خواهد بود. سپس آن را با Deathstroke در فصل چهارم دنبال می‌کنند. میلر راس خاطرنشان می‌کند که این فصل از هالووین و بلک فرایدی عبور خواهد کرد.

وقتی از او می‌پرسند که آیا شخصیتی که گمان می‌شود مُرده، در این فصل برمی‌گردد، او پاسخ می‌دهد: «نه، شخصیتی که به آن فکر می‌کنید، خیر. اما در آن مرحله، مشخص خواهد شد که چه خبر است. احتمالا نکات و اشارات زیادی وجود خواهد داشت.»

Suicide SquadSuicide Squad

البته، اگر فصل سوم در سال آینده عرضه شود، Rocksteady می‌تواند برخی از برنامه‌ها را تغییر دهد. با این وجود، Suicide Squad: Kill the Justice League بخشی از دنیای آرکام است، بنابراین سفر به شهر گاتهام چندان دور از ذهن نیست. سوال واقعی این است که داستان فعلی چگونه دنبال می‌شود تا آن را بگنجاند.

Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲ فوریه برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود.


تماشا کنید: پر دانلودترین بازی های اندروید ۲۰۲۳

توسعه دنباله Cyberpunk 2077 رسما آغاز شد - ویجیاتوتوسعه دنباله Cyberpunk 2077 رسما آغاز شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.