شایعه: مایکروسافت استودیو Toys 4 Bob را تعطیل کرده است

شایعه‌ای به‌تازگی منتشر شده که اعلام می‌کند استودیو Toys 4 Bob، سازنده سری ریمستر N. Sane Trilogy و قسمت چهارم بازی Crash Bandicoot نیز تعطیل شده است. برای مطالعه ادامه خبر وضعیت سازندگان بازی‌های Crash همراه ما باشید.

خبرگزاری San Francisco Chronicle که اثرات مستمر اخراج ۱۹۰۰ نفر از «مایکروسافت» (Microsoft) را پوشش می‌دهد، اخیراً در گزارشی اعلام کرد ۱۶۲ نفر دیگر از این ۱۹۰۰ نفر امروز بیکار شدند و دفاتر استودیو Toys 4 Bob در شهر «نواتو» (Novato) در حال تعطیل شدن هستند.

شرکت‌های «مایکروسافت» و «اکتیویژن» (Activision) هنوز به طور رسمی گزارش خبرگزاری فوق‌الذکر را تایید نکرده‌اند؛ اما اگر اینطور باشد، روز بسیار غم‌انگیزی برای خود توسعه‌دهندگان، طرفداران سری بازی‌های Crash Bandicoot و به طور کلی صنعت بازی است.

استودیو Toys 4 Bob

تعطیلی احتمالی استودیو Toys 4 Bob؛ اولین تاثیر ادغام مایکروسافت – اکتیویژن روی کارمندان

کاربران استودیو Toys 4 Bob را به دلیل ساخت نسخه‌های جدید سری Crash Bandicoot، ریمستر سری Spyro the Dragon و بازی لایو سرویس و عظیم Skylanders می‌شناسند. بر اساس گزارش‌های اضافی از «استفن توتیلو» (Stephen Tolito)، از ۱۶۲ کارمند اخراجی، ۸۶ نفر آن از استودیو Toys 4 Bob و ۷۶ نفر هم از استودیو Sledgehammer Games هستند.

صنعت بازی‌های کامپیوتری با اخراج‌ها و تعدیل‌های نیرو ضربه سختی نیز خورده است. ما در سال گذشته شاهد تعدیل نیرو گسترده در شرکت‌های «یونیتی» (Unity)، «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts)، «رایوت گیمز» (Riot Games) و «اپیک گیمز» (Epic Games) بوده‌ایم. تحلیلگران اقتصاد به خبرگزاری SFC گفتند که با وجود اخراج‌ها، بازار کار گسترده‌تر منطقه خلیج سان فرانسیسکو همچنان قوی مانده و نرخ بیکاری در منطقه مذکور در دسامبر گذشته تنها ۳.۵ درصد ثبت شده است.

نظر شما چیست؟ آیا واقعاً استودیو Toys 4 Bob تعطیل شده است؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.