شایعه: عرضه کنسول PS5 Slim در تاریخ ۱۰ نوامبر

افشاگر معروف billbil_kun در صنعت بازی‌های کامپیوتری تاریخ عرضه کنسول PS5 Slim را اعلام کرد و افزود پیش‌خریدهای این کنسول جدید شرکت «سونی» (Sony) در آمازون و سایر خرده‌فروشی‌های ژاپن به طور مستقیم انجام می‌شود. در ادامه خبر همراه ما باشید.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، ظاهراً تاریخ عرضه مدل جدید Playstation 5 که به علت سبک‌تر بودن آن به عنوان PS5 Slim نامیده می‌شود، توسط یک افشاگر برجسته فاش شده است. به نقل از billbil_kun از وب‌سایت Dealabs، نسخه‌های استاندارد و دیجیتال این کنسول در تاریخ ۱۰ نوامبر (مصادف با ۱۹ آبان ۱۴۰۲) در بازار آمریکا عرضه می‌شود.

قیمت خرید نسخه‌های استاندارد و دیجیتال PS5 Slim

از سوی دیگر، پیش‌خریدهای کنسول PS5 Slim هم‌اکنون در شعبه ژاپن فروشگاه «آمازون» (Amazon) آغاز شده است و تاریخ ۱۰ نوامبر جهت عرضه روی آگهی کنسول مذکور درج شده است. بدین ترتیب، انتشار کنسول PS5 Slim در ژاپن با زمان عرضه آن در کشور آمریکا همخوانی دارد. این منبع معتبر همچنین اعلام می‌کند کنسول جدید PS5 Slim به‌تدریج در سایر مناطق در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

تاریخ عرضه PS5 Slim

نسخه استاندارد کنسول PS5 Slim با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار همراه با درایور دیسک قابل اتصال Ultra Blu-Ray به فروش می‌رسد. در همین حال، نسخه دیجیتال این کنسول با همان قیمت و بدون دیسک درایور Blu-Ray در بازار قابل خرید خواهد بود. کاربران می‌توانند دیسک درایور Ultra Blu-Ray کنسول PS5 Slim را به صورت جداگانه با قیمت ۷۹.۹۹ دلار خریداری کنند. شایان ذکر است در حالی که قیمت نسخه دیجیتال در سراسر جهان در حال افزایش است، هر دو نسخه شاهد افزایش قیمت در ژاپن خواهند بود که دومین مورد در حال حاضر برای منطقه قلمداد می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا قصد خرید کنسول جدید PS5 Slim را در آینده نزدیک دارید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.