شایعه: عرضه بازی XDefiant بار دیگر به تاخیر افتاده

شایعه: عرضه بازی XDefiant بار دیگر به تاخیر افتاده

از Skull and Bones گرفته تا Beyond Good and Evil 2 و بسیاری دیگر، شرکت یوبیسافت در سال‌های اخیر با بازی‌هایی که در بلاتکلیفی گیر کردند، غریبه نبوده و به نظر می‌رسد XDefiant یکی دیگر از پروژه‌های در حال توسعه نیز با مشکلات مشابهی روبرو است.

<!–

–>

بازی شوتر چندنفره XDefiant در ماه‌های اخیر با تاخیرهای متعددی مواجه شده و اگرچه یوبیسافت در اوایل سال میلادی جاری اعلام کرد که این بازی قبل از آپریل عرضه می‌شود، در حالی که مارس اکنون تقریبا به پایان رسیده، بسیار بعید این اتفاق بیفتد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Trepang2شاتگان جواب همه مشکلات است
بررسی بازی Trepang2بررسی بازی Trepang2

به گفته تام هندرسون از Insider Gaming، این تاخیر به دلیل مشکلات توسعه است که به دلیل تلاش مدیران یوبیسافت برای تبدیل XDefiant به یک «کپی کال آو دیوتی» به وجود آمده است.

هندرسون در گزارشی مدعی شده که اعضای تیم ساخت به طور فزاینده‌ای از دست دادن اهداف بازی، ناامید می شوند و ظاهرا اصرار مقام‌های بالاتر بر شبیه‌سازی بازی به Call of Duty دلیل اصلی این تاخیرهای بازی است.

XDefiantXDefiant

توسعه این عنوان همچنان ادامه دارد، یک دوره پلی‌تست نیز اخیرا برگزار شده و پلی‌تست عمومی دیگری برای «اسرع وقت» برنامه ریزی شده است. با این حال، به گفته هندرسون، هنوز «چند ماه تا انتشار باقی مانده است».

جالب اینجاست که در پاسخ به این گزارش در توییتر، مارک روبین، تهیه‌کننده اجرایی ادعا کرد که تاخیرهای XDefiant به ویژگی‌های جدید ارتباطی ندارد و اتهامات مربوط به تلاش این بازی برای تقلید از Call of Duty را «یک چشم‌انداز بزرگ» توصیف کرد.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۴۷ ویجیاتو؛ آیا بدترین بازی‌های تاریخ را می‌شناسید؟تمشک‌‌ طلایی بدترین بازی‌های تاریخ!
کوییز ۴۷ ویجیاتو؛ آیا بدترین بازی‌های تاریخ را می‌شناسید؟کوییز ۴۷ ویجیاتو؛ آیا بدترین بازی‌های تاریخ را می‌شناسید؟


قاتل جدید بازی های شوتر چیه و چرا؟

دو تریلر جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شدند [تماشا کنید] - ویجیاتودو تریلر جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شدند [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.