شایعه: شرکت Atlus برای پلتفرم نتفلیکس بازی‌‌های کامپیوتری می‌سازد

شایعه‌ای به‌تازگی مطرح شده است که شرکت Atlus (سازنده بازی‌های Persona و Shin Megami Tensai) برای پلتفرم «نتفلیکس» (Netflix) بازی‌های کامپیوتری می‌سازد. پلتفرم Netflix در طی سال‌های گذشته حضور روبه‌رشدی در صنعت گیمینگ داشته است.

این خبر سال‌ها پس از آن منتشر شد که «سگا» (Sega) فاش کرد که در حال بررسی یک «گسترش جهانی» Atlus است که بازی‌های این شرکت چهل ساله را روی پلتفرم‌های دیگر عرضه می‌کند. هنوز مشخص نیست که شرکت Atlus چه بازی‌هایی را برای پلتفرم Netflix می‌سازد؛ اما انتظار می‌رود این شرکت مشغول ساخت پورت موبایل از سری Persona و بازسازی نسخه‌های قدیمی سری Shin Megami Tensai باشد.

بازی‌های Atlus برای نتفلیکس

بازی‌های Atlus در پلتفرم نتفلیکس؛ امکان توسعه بازی موبایل Persona 5

طرفداران بازی‌های شرکت Atlus در انجمن NeoGaf پیرامون این خبر بحث و جدل به راه انداختند. عده‌ای معتقد هستند که شرکت Netflix به دنبال خرید Atlus است؛ گروهی دیگر از اقدام شرکت Atlus استقبال کردند و ادعا می‌کنند عرضه بازی Persona 5 در «نتفلیکس» روی محبوبیت این سری در کشورهای غربی کمک می‌کند. «نتفلیکس» در طی سال‌های اخیر به دنبال کسب درآمد از بازار بازی‌های خود بوده است.

در ماه‌های گذشته، کاربران شاهد اضافه شدن بازی GTA Trilogy – The Definitive Edition به پلتفرم Netflix بودند. آن‌ها به شدت از تقویت خدمات بازی‌رسانی Netflix استقبال می‌کنند. اخیراً اعلام شد که این پلتفرم قصد دارد تبلیغات و پیام‌های بازرگانی را در درون بازی‌های خود اضافه کند؛ حرکتی که می‌تواند نظرات متفاوتی را به همراه داشته باشد. نظر شما چیست؟ آیا شرکت Atlus مشغول ساخت پورت موبایل بازی Persona 5 برای Netflix است؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.