شایعه: سگا در حال کار روی بازی‌های کلاسیک دیگری مثل Sakura Wars است

شایعه: سگا در حال کار روی بازی‌های کلاسیک دیگری مثل Sakura Wars است

در مراسم The Game Awards ماه گذشته، سگا اعلام کرد که در حال کار بر روی ریمیک‌هایی از فرنچایز‌های کلاسیک و محبوب خود مثل Jet Set Radio, Crazy Taxi, Streets of Rage, Shinobi, and Golden Axe و غیره است.

<!–

–>

به گفته هندرسون، بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱، سگا ۱۰ ریمیک مختلف را برای فرنچایزهای کلاسیک خود در نظر گرفته که پنج مورد از آنها را در The Game Awards فاش شدند. او ادعا می‌کند که بازی‌های Panzer Dragoon، Neon Genesis Evangelion و Sakura Wars نیز در این پروسه حضور دارند؛ اگرچه که به این زودی‌ها خبری از آن‌ها نخواهد بود.

شایعه: سگا در حال کار روی بازی‌های کلاسیک دیگری مثل Sakura Wars است - ویجیاتوشایعه: سگا در حال کار روی بازی‌های کلاسیک دیگری مثل Sakura Wars است - ویجیاتو

هندرسون مطمئن نیست که دو پروژه باقی مانده از ده پروژه ذکر شده چیست، اما حدس می‌زند که آن‌ها می‌توانند یکی از هشت نام تجاری‌ای باشند که اخیراً توسط سگا ثبت شده و عبارتند از After Burner، House of the Dead، Outrun، Super Monkey و نهایتا Alex Kidd.

پس از اعلام پنج ریمیک در دست ساخت در ماه گذشته، سگا جزئیات کوتاه بیشتری از پروژه‌ها را فاش کرد و تأیید کرد که رادیو جت ست جهان باز خواهد بود و جزئیاتی را در مورد Crazy Taxi، Shinobi و Golden Axe فاش کرد و البته این در حالی بود که ساخت قسمت بعدی Streets of Rage را نیز تأیید کرد.


چه بلایی سر میدنایت کلاب اومد؟ 

قرارداد SAG-AFTRA با استودیو Replica باعث عصبانیت صداپیشه‌ها شده است - ویجیاتوقرارداد SAG-AFTRA با استودیو Replica باعث عصبانیت صداپیشه‌ها شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.