شایعه: سریال Fallout برای فصل دوم تمدید شد

بر اساس گزارشی که توسط رسانه «ورایتی» (Variety) منتشر شده است، سریال «فال‌اوت» (Fallout) در حال حاضر ۲۵ میلیون دلار اعتبار مالیاتی برای انتقال فصل دوم به ایالت کالیفرنیا دارد. گفتنی است فصل اول سریال Fallout در چند روز آینده توسط شبکه اینترنتی «آمازون پرایم» (Amazon) پخش می‌شود.

طرفداران سری بازی‌های «فال‌اوت» (Fallout) بالاخره می‌توانند اقتباس تلویزیونی آن را در تاریخ ۲۳ فروردین (۱۱ آوریل) تماشا کنند. کلیه قسمت‌های فصل اول سریال Fallout در یک روز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. البته شرکت Amazon هنوز ساخت فصل دوم سریال Fallout را به طور رسمی تایید نکرده است.

با این حال، کسب چنین اعتبار مالیاتی بزرگ کالیفرنیا بدین معنا است که به احتمالاً آمازون ساخت فصل دوم سریال Fallout را تایید کند. رسانه خبری Variety اشاره می‌کند که آمازون پیش‌تر سریال را در ایالت‌های نیویورک و یوتا تولید کرده بود.

فصل دوم سریال Fallout

تمدید فصل دوم سریال فال‌اوت؛ واکنش‌های اولیه مثبت مخاطبین به مجموعه جدید آمازون

در صورتی که ایالت کالیفرنیا به دنبال چنین سرمایه‌گذاری‌ باشد، پس محتوا باید بسیار امیدوارکننده باشد. با این اوصاف، هدف اعتبار مالیاتی فراهم‌سازی انگیزه برای تولید است که به طور قابل اعتماد شغل ایجاد کند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که واکنش‌های اولیه مخاطبین به فصل اول سریال Fallout مثبت و امیدوارکننده بوده است. شبکه Amazon اولین تریلر سریال Fallout را در ماه گذشته منتشر کرد که به ندرت جزئیاتی را از داستان را نشان می‌داد. واکنش‌های اولیه می‌گویند که سریال مذکور مملو از سکانس‌های خشن و خونین است.

در بخش بازی این فرنچایز، «تاد هاوارد» (Todd Howard) و «جاناتان نولان» (Jonathan Nolan) به‌تازگی اعتماد به نفس زیادی در مورد برنامه‌های Fallout 5 نشان دادند. نولان در طول یک مصاحبه گفت: «ما همه چیز را در مورد بازی Fallout 5 می‌دانیم، به کسی آن را افشا نمی‌کنیم».

شایان ذکر است کاربران همچنین می‌توانند اپیزود اول (پایلوت) سریال Fallout را از پلتفرم «توییچ» (Twitch) تماشا کنند. فصل اول سریال «فال‌اوت» در قالب هشت قسمت تولید شده است و بازیگران سرشناسی اعم از «الا پرنل» (Ella Purnell)، «والتون گاگینز» (Walton Goggins) و «کایل مک‌لاکلن» (Kyle McLachlan) ایفای نقش می‌کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.