شایعه: زمان رونمایی رسمی Assassin’s Creed Codename Red مشخص شد

شایعه: زمان رونمایی رسمی Assassin’s Creed Codename Red مشخص شد

یوبیسافت در سال ۲۰۲۳ یک ماجراجویی کوچک و زیبا از اساسینز کرید (حداقل طبق استانداردهای سری) را در قالب Mirage ارائه کرد، اما با عنوان بعدی، Assassin’s Creed Codename Red، قرار است به ساختار عظیم نقش‌آفرینی جهان باز بازگردد.

<!–

–>

تاکنون، به غیر از این که گفته شده در ژاپن فئودال می‌گذرد، اطلاعات رسمی دیگری در مورد بازی وجود ندارد. اما به تازگی ادعا شده که ممکن است در آینده نسبتا نزدیک، این رویکرد تغییر پیدا کند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیونوستالژی در خدمت فرمول مدرن یوبیسافت
بررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیوبررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیو

طبق گفته BunnyTheVillain – که بخشی از برنامه Ubisoft Creators است – Assassin’s Creed Codename Red به طور رسمی در ماه مِی (اردیبهشت-خرداد ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد و گیم‌پلی آن در نمایشگاه Ubisoft Forward در ماه جولای ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

این سازنده محتوا که ادعا می‌کند اطلاعات را «یک منبع قابل اعتماد» به او داده، در ادامه خاطرنشان کرد که در نهایت بازی در ماه نوامبر (آبان-آذر ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد.

Assassin’s CreedAssassin’s Creed

مهر ماه امسال، پست لینکدین یکی از کارمندان یوبیسافت نشان داد که Assassin’s Creed Codename Red در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد، چیزی که در چندین افشاگری دیگر نیز ادعا شده است. در ماه سپتامبر، تام هندرسون گزارش داد که این بازی در اوایل سال ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته خواهد شد.

هندرسون همچنین ادعا کرد که در این بازی دو قهرمان قابل بازی – یک سامورایی مرد و یک شینوبی زن – به همراه مکانیک‌های مخفی‌کاری با الهام از سری Splinter Cell، گنجانده شده است. همچنین گزارش شده که داستان مدرن Abstergo قرار است در آینده بگذرد.


مطلب پیشنهادی:بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشیدبهترین لباس‌هایی که بسیم می‌تواند در حین مبارزه به تن کند
بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشیدبهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشید


بحران بزرگ ایکس باکس و موفقیت عجیب پل ورلد | ویجی‌لاگ پلاس

بازی Spec Ops: The Line از استیم حذف شد - ویجیاتوبازی Spec Ops: The Line از استیم حذف شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.