شایعه: ریک و میشون به Modern Warfare 3 خواهند آمد

شایعه: ریک و میشون به Modern Warfare 3 خواهند آمد

دیتاماینرها در فایل‌های بازی Modern Warfare 3 ارجاعاتی به ریک گرایمز و میشون، شخصیت‌های سریال The Walking Dead، پیدا کرده‌اند.

<!–

–>

لیک‌ها نشان می‌دهند که ریک و میشون هر دو در آینده نزدیک به Modern Warfare 3 خواهند آمد، احتمالاً به عنوان یک رویداد کراس‌اوور برای تبلیغ سریال اسپین‌آف جدید The Walking Dead: The Ones Who Live.

این خبر توسط دیتاماینر و افشاگر معتبر HeyImAlaix منتشر شده که اطلاعات Call of Duty را در چند سال گذشته به طور دقیق فاش کرده است.


مطلب پیشنهادی:چرا دریل دیکسون به کمیک The Walking Dead افزوده نشد؟رابرت کرکمن بازگو می‌کند
چرا دریل دیکسون به کمیک The Walking Dead افزوده نشد؟چرا دریل دیکسون به کمیک The Walking Dead افزوده نشد؟

The Walking Dead: The Ones Who Live اسپین‌آف واکینگ دد است که بر روی هر دو شخصیت پس از خروج آن‌ها از سریال اصلی تمرکز می‌کند. ریک گرایمز پس از شلیک دینامیت و منفجر کردن پلی که ظاهرا او را کشته بود، سریال اصلی را در فصل نهم ترک کرد.

پس از چندین سال از مرگ ظاهری ریک، میشون برخی از دارایی‌های ریک را پیدا می کند. او بلافاصله پس از آن تصمیم می‌گیرد که باید هر طور شده ریک را پیدا کند.

شایعه: ریک و میشون به Modern Warfare 3 خواهند آمد - ویجیاتوشایعه: ریک و میشون به Modern Warfare 3 خواهند آمد - ویجیاتو

The Walking Dead: The Ones Who Live این داستان را ادامه می‌دهد و در ۲۵ فوریه ۲۰۲۴ (۶ اسفند) پخش خواهد شد. انتظار می‌رود که ریک و میشون در این زمان به عنوان اپراتور به Modern Warfare 3 اضافه شوند.

The Ones Who Live شش قسمت خواهد داشت و ششمین اسپین آف از دنیای واکینگ دد محسوب می‌شود. اخیرا گفته شده بود که اسپین آف مربوط به شخصیت «دریل دیکسون» که Walking Dead: Daryl Dixon نام دارد فصل دومی خواهد داشت و «ملیسا مک‌براید» نیز در آن دوباره نقش کارول را ایفا می‌کند.


مطلب پیشنهادی:۵ بازمانده در دنیای The Walking Dead که سرنوشتی تلخ‌تر از مرگ دارندبدتر از مردن
۵ بازمانده در دنیای The Walking Dead که سرنوشتی تلخ‌تر از مرگ دارند۵ بازمانده در دنیای The Walking Dead که سرنوشتی تلخ‌تر از مرگ دارند


محبوب ترین بازی موبایلی بین ایرانی‌ها کدومه؟

پچ جدید Starfield پشتیبانی رسمی از DLSS را به بازی اضافه می‌کند - ویجیاتوپچ جدید Starfield پشتیبانی رسمی از DLSS را به بازی اضافه می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.