شایعه: ریمیک Persona 4 در دست ساخت است

شایعه: ریمیک Persona 4 در دست ساخت است

یک افشاگر قابل اعتماد از سری پرسونا ادعا کرده که ریمیک Persona 4 در دست ساخت است، اما احتمالا باید مدتی منتظر بمانیم تا معرفی و عرضه شود.

<!–

–>

با وجود اینکه Persona 4 یکی از بازی‌هایی بود که این سری را در فضای mainstream قرار داد (شاید نه به اندازه قسمت پنجم، اما باز هم بیشتر از بازی‌های قبلی)، Atlus در چند سال گذشته به طرز شگفت‌آوری در مورد این قسمت ساکت بوده است.

طرفداران سال‌ها منتظر بودند که بتوانند Persona 4 Golden را بر روی کنسولی که PS Vita نیست بازی کنند و زمانی که مشخص شد Persona 3 بازسازی می‌شود، خواستار چنین رویکردی برای اثر محبوب خود بودند.


مطلب پیشنهادی:چطور Mohg را در Elden Ring شکست دهیم؟باس فایتی که خون شما را ذره ذره مصرف می‌کند
چطور Mohg را در Elden Ring شکست دهیم؟چطور Mohg را در Elden Ring شکست دهیم؟

اگرچه شایعات حاکی از آن بوده که دو بازی اول سری پرسونا ممکن است بازسازی یا ریمستر شوند، اما شایعات در مورد Persona 4 بسیار کم بوده است. اکنون یک افشاگر قابل اعتماد سگا ادعا کرده که اقداماتی برای ساخت آن صورت گرفته اما باید کمی صبر کرد.

Persona 4Persona 4

در توییتر، یک کاربر توییتر از MbKKssTBhz5 پرسید که می‌توانیم انتظار داشته باشیم در آینده‌ای نزدیک، بازسازی Persona 4 اتفاق بیفتد یا خیر. او فقط با گفتن «بله» پاسخ داد، اما همچنین ادامه داد چیزی نیست که به زودی ارائه شود و طرفداران باید «مدتی منتظر بمانند».

این مطابق با گفته‌های چند ماه پیش MbKKssTBhz5 در مورد بازسازی P4 بود، زیرا قبلا ادعا کرده بود که در Atlus در دست ساخت است. با توجه به اینکه به احتمال زیاد تا معرفی Persona 6 فاصله چندانی نداریم، منطقی است که باید مدتی صبر کنیم تا شاهد به نتیجه رسیدن نسخه بازسازی شده قسمت چهارم باشیم.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Persona 3: Reloadدراما در مدرسه
بررسی بازی Persona 3: Reloadبررسی بازی Persona 3: Reload


چه بلایی سر کیلزون اومد؟

فصل دوم سریال Monarch: Legacy of Monsters ساخته می‌شود - ویجیاتوفصل دوم سریال Monarch: Legacy of Monsters ساخته می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.