شایعه: ریمیک Persona 1 و ۲ نیز در دست ساخت است

شایعه: ریمیک Persona 1 و 2 نیز در دست ساخت است

در شایعات اخیر خبرهایی مبنی بر ساخت یک بازسازی از Persona 4 شنیدیم. حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که دو نسخه اول این مجموعه نیز ریمیک می‌شوند.

<!–

–>

اینسایدر معتبر سگا با نام Midori اخیرا ادعا کرد که استودیو Atlus در حال ساخت یک بازسازی از Persona 4 است. پس از ادعای او، کاربری در توییتر اشاره کرد که به نظرش دو نسخه اول Persona بیشتر از بازی چهارم به یک بازسازی نیاز دارند. Midori در پاسخ موافقتش را ابراز کرد و سپس نوشت که این دو بازی نیز بازسازی خواهند شد.

البته خود Midori هم دقیقا نمی‌داند که نسخه مدرن شده Persona 1 و ۲ در چه قالبی خواهند بود. او مدعی است که این بازی‌ها در حداقل حالت ممکن «به شکلی به‌روزرسانی شده» در آینده راهی بازار می‌شوند. با این حال از ادعای او می‌توان این اطمینان خاطر را داشت که دو بازی اول پرسونا نیز در آینده در دسترسمان قرار خواهند گرفت.

شایعه: ریمیک Persona 1 و 2 نیز در دست ساخت است - ویجیاتوشایعه: ریمیک Persona 1 و 2 نیز در دست ساخت است - ویجیاتو

ضمنا طبق اطلاعات غیررسمی می‌دانیم که Persona 6 هم‌اکنون در دست توسعه قرار دارد. ظاهرا این بازی دارای ساختاری نیمه جهان باز است و تم رنگی آن هم سبز است. انتظار می‌رود این بازی هنگام انتشار برای دارندگان کنسول‌های ایکس باکس نیز در دسترس قرار گیرد.

آخرین بازی اخیر سری، بازسازی نسخه سوم با نام Persona 3 Reload‌ بود که پس از انتشار در زمستان گذشته، با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.


چه بلایی سر کیلزون اومد؟

شایعه: ریمیک Persona 1 و 2 نیز در دست ساخت است - ویجیاتوشایعه: ریمیک Persona 1 و 2 نیز در دست ساخت است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.