شایعه: ریمیک Need For Speed: Most Wanted در حال توسعه است

شایعات جدید منتشر شده نشان می‌دهد ظاهراً ریمیک بازی مسابقه‌ای Need For Speed: Most Wanted توسط شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) در حال توسعه است. گفتنی است بازی اصلی NFS: Most Wanted در سال ۲۰۰۵ عرضه شده بود.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، در طی ۴ سال گذشته، ۲ نسخه از مجموعه «جنون سرعت» (Need For Speed) با نام‌های فرعی The Heat و Ubound منتشر شدند. می‌توان گفت هر دو نسخه توانستند نظر طرفداران و منتقدان را جلب کنند. اما تنها چیزی که اکنون می‌تواند طرفداران قدیمی این مجموعه را خوشحال کند، توسعه یک نسخه بازسازی‌شده از Need For Speed: Most Wanted است. طبق شایعات جدید، به نظر می‌رسد نسخه بعدی این مجموعه ریمیک NFS: Most Wanted باشد.

اشاره سیمون بیلی به در حال ساخت بودن بازسازی Need For Speed: Most Wanted

«سیمون بیلی» (Simone Bailly)، صداپیشه بازی اصلی Need For Speed: Most Wanted به تازگی پست‌هایی را در صفحه شخصی «اینستاگرام» و «توییتر» خود منتشر کرده است که به حواشی توسعه ریمیک این عنوان پرطرفدار و خاطره‌انگیز دامن می‌زند:

ریمیک Need for Speed: Most Wanted در دست ساخت است و در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. در خصوص دیدار دوباره با جاناتان کراس (Jonathan Cross) و همکارش (سیمون بیلی) لایک داده و نظرات خود را بنویسید.

البته طولی نکشید که «سیمون بیلی» پست‌های مربوط به توسعه احتمالی ریمیک Need For Speed: Most Wanted را حذف کرد. در عین حال، برخی از کاربران انجمن Reset Era توانسته‌اند پست‌های پاک‌شده «سیمون بیلی» را بازیابی کنند و از آن‌ها اسکرین شات بگیرند. شایان ذکر است کنترل و مدیریت مجموعه Need For Speed اکنون به استودیو «کرایتون گیمز» (Criterion Games) محول شده است. این استودیو وظیفه ساخت Need For Speed Unbound (2022) و Need For Speed Most Wanted 2012 را برعهده داشته است.

ریمیک Need For Speed: Most Wanted

در صورت واقعیت داشتن این خبر، تنها باید منتظر ماند و دید که این ریمیک چگونه و برای چه پلتفرم‌هایی توسعه می‌یابد. بازی Need for Speed Most Wanted در سال ۲۰۰۵ برای کنسول‌های «پلی استیشن ۲» (PlayStation 2)، «ایکس باکس ۳۶۰» (Xbox 360)، «ایکس باکس» (Xbox)، «گیم کیوب» (GameCube) و پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) منتشر شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.