شایعه: ریمستر بازی‌های اصلی God of War ساخته می‌شود

توسط

در
شایعه: ریمستر بازی‌های اصلی God of War ساخته می‌شود

طبق یک شایعه جدید، پلی استیشن در حال بازسازی بازی‌های اصلی God of War، یا همان سه‌گانه اولیه، برای PS5 است.

<!–

–>

به عبارت دیگر، بازی ۲۰۰۵ PS2 God of War، بازی ۲۰۰۷ PS2 God of War II و بازی ۲۰۱۰ PS3 God of War III ممکن است نه تنها برای پلی استیشن ۵ بازگردند، بلکه به زودی در سال آینده، ۲۰۲۴ منتشر خواهند شد.

این شایعه در واقع از طرف منبعی به نام نیک بیکر می‌آید که معمولا در حوزه ایکس باکس کار می‌کند. او گفت:

من آدمی هستم که برای مدت طولانی از مسیری که God of War [جدید] رفته تا حدودی ناله می‌کردم و مشتاق بازی‌های هک اند اسلش اصلی گاد آو وار بودم. آن‌ها را خیلی دوست دارم. وقتی شنیدم ممکن است این اتفاق بیفتد، به یکی از دوستانم که عاشق بازی‌های اصلی است گفتم، بسیار هیجان‌زده شد. شنیده‌ام که ممکن است سه‌گانه اصلی God of War را روی پلی استیشن بازسازی کنند.


مطلب پیشنهادی:داستان بازی گاد آف وار رگناروک والهالاتماشا کنید
داستان بازی گاد آف وار رگناروک والهالاداستان بازی گاد آف وار رگناروک والهالا

بیکر ادامه می دهد:

البته در حال حاضر ۱۰۰ درصد مطمئن نیستم که آیا در سال ۲۰۲۴ معرفی می‌‌شود و سپس در همان ۲۰۲۴ منتشر می‌شود یا در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود… در مورد آن هنوز مطمئن نیستم، اما چیزی که شنیده‌ام این است که ریمستر سه‌گانه اولیه God of War در راه است.

متاسفانه این حرف‌ها هنوز در حد و اندازه شایعه هستند. هیچ اشاره‌ای به اینکه چه کسی آن را می‌سازد وجود ندارد که عجیب است. احتمالا به متخصصان ریمستر/بازسازی، استودیو Bluepoint داده خواهد شد، اما این امکان وجود دارد که استودیوی سانتا مونیکا به عنوان خالق و سرپرست مجموعه، این پروژه را در دست بگیرد. هر چند فقط حدس و گمان است.

God of WarGod of War

وقتی از بیکر پرسیده شد که آیا این مجموعه شامل God of War: Ascension می‌شود یا خیر، جواب داد مطمئن نیست، اما خاطرنشان کرد که این مجموعه به عنوان سه‌گانه اصلی توصیف شده که به نظر می‌رسد از Ascension خبری نیست.

به طور معمول، بیکر یک منبع کاملا قابل اعتماد است. او در گذشته اشتباهاتی داشته، اما این بخشی از کار است که با شایعات و افشاگری‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. این اولین بار است که در مورد آن می‌شنویم.

تاکنون هیچ شایعه‌ای مبنی بر پشتیبانی از این ادعا وجود نداشته، اما در دوره‌ای که پلی‌ استیشن شروع به ریمستر و ریمیک بازی‌های خود کرده، یک شایعه قابل باور است. همچنین در حال حاضر آن‌ها برنامه زیادی برای ۲۰۲۴ ندارند، بنابراین ممکن است سال آینده منتشر شود.


مطلب پیشنهادی:بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2مرد عنکبوتی، شگفت‌انگیزتر از همیشه
بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2


ده تا از بازی‌هایی که با ذهن ما بازی می‌کنن 

سرورهای بازی The Day Before یک ماه دیگر خاموش می‌شوند - ویجیاتوسرورهای بازی The Day Before یک ماه دیگر خاموش می‌شوند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.