شایعه: رد دد ردمپشن ۳ در دست ساخت قرار دارد

شایعه: رد دد ردمپشن ۳ در دست ساخت قرار دارد

یک افشاگر محبوب به صورت آنلاین ادعا کرده که Red Dead Redemption 3 به طور رسمی در دست ساخت است. این می تواند به این دلیل باشد که Grand Theft Auto 6 به پایان چرخه توسعه خود نزدیک شده و باید کم‌کم منتظر رونمایی از بازی و کار روی پروژه بعدی باشیم.

<!–

–>

احتمالا در حال حاضر راک استار در حال تمرکز روی Red Dead Redemption 3 بوده و انتظار می‌رود که شش یا هفت سال دیگر کار روی آن به پایان برسد. این لیک توسط @MyTimeToShineH منتشر شده، کسی که روز گذشته هم ادعایی مبنی بر ساخت دنباله هاگوارتز لگسی داشت که از قبل در سایت خبرش را منتشر کردیم.


مطلب پیشنهادی:چگونه در Red Dead Redemption 2 با دالتون‌ها رو به رو شویم؟چهار برادر و یک مامان در برابر شما
چگونه در Red Dead Redemption 2 با دالتون‌ها رو به رو شویم؟چگونه در Red Dead Redemption 2 با دالتون‌ها رو به رو شویم؟

مسلماً، MyTimeToShineH بیشتر یک افشاگر متمرکز بر فیلم است و متخصص در مارول و دی‌سی است و از آنجایی که این لیک‌ها هنوز تایید نشده‌اند، باید منتظر ماند و دید که در ادامه چه خواهد شد.

رد ددرد دد

البته که حتی اگر لیک‌ها را در نظر نگیریم، واضح به نظر می رسد که Rockstar تا حدودی در حال کار بر روی Red Dead Redemption 3 باشد، اما اصلا نمی توانیم بگوییم که آن بازی چگونه خواهد بود.

پیشنهادهایی به صورت آنلاین منتشر می شود که تمایل دارند Red Dead Redemption 3 پیش درآمدی برای پیش درآمد باشد قسمت اول باشد و داستانش برای قبل از رویدادهای Red Dead Redemption 2 تنظیم شود.

در آن صورت، بازی می‌تواند باند Van Der Linde را در سال‌های اولیه‌شان نشان داده و روی کاراکتر‌هایی چون داچ و هوزیا تمرکز کند. برای بازی مناسب است که با اتفاقاتی که در بلک واتر رخ داد و در شروع Red Dead Redemption 2 منجر به پراکندگی باند داچ شد شروع شود، دقیقاً مانند اتفاقاتی که در پایان آن بازی منجر به افتتاح Red Dead در سال ۲۰۱۰ شد.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۵ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری GTA می‌دانید؟طرفداران GTA، آماده باشید!
کوییز ۵ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری GTA می‌دانید؟کوییز ۵ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری GTA می‌دانید؟


ویجی کستچرا بازی های راکستار انقدر خوبن؟

ساخت بازی Hogwarts Legacy 2 آغاز شده است - ویجیاتوساخت بازی Hogwarts Legacy 2 آغاز شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.