شایعه حضور تیلور سوئیفت در فیلم Deadpool 3 قوت گرفت

آیا تیلور سوئیفت قرار است ایفاگر نقش دزلر در فیلم ددپول ۳ باشد؟

شایعه حضور تیلور سوئیفت در فیلم Deadpool 3 قوت گرفت

پس از دیده شدن تیلور سوئیفت به همراه رایان رینولدز و هیو جکمن، اکنون شایعات حول محور نقش‌آفرینی این خواننده در فیلم Deadpool 3 حسابی فراگیر شده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۷ نمونه از وحشتناک‌ترین کارهای مگنیتواریک لنشر پا پس نمی‌کشد!
۷ نمونه از وحشتناک‌ترین کارهای مگنیتو۷ نمونه از وحشتناک‌ترین کارهای مگنیتو

مدتی پیش The DisInsider گزارشاتی در رابطه با فیلم ابرقهرمانی و بسیار مورد انتظار ددپول ۳ منتشر کرد که شایعه هنرنمایی تیلور سوئیفت در نقش دزلر (Dazzler) برجسته‌ترین مورد ذکر شده در آن گزارش بود. پیشتر نیز شایعه‌ای مطرح شده بود که دزلر که یکی از افراد جهش‌یافته در سری کمیک‌های مردان ایکس است قرار است به لوگان (با بازی هیو جکمن) در این فیلم ملحق شود.

دزلر جهش‌یافته‌ای است که توانایی تبدیل ارتعاشات صدا به پرتوهای نور و انرژی را دارد. گرچه او از قدرتش برای مبارزه با جرم و جنایت استفاده می‌کند اما آرزو دارد روزی یک خواننده پاپ بسیار موفق شود. همچنین این شخصیت اغلب با موهای بلوند و چشم‌های آبی‌اش به تصویر کشیده می‌شود که اتفاقا شباهت زیادی به سوئیفت دارد.

حضور تیلور سوئیفت در فیلم Deadpool 3حضور تیلور سوئیفت در فیلم Deadpool 3

طی روزهای اخیر و در جریان برگزاری مسابقات NFL 2023، رایان رینولدز (ستاره اصلی فرنچایز ددپول)، شان لوی (کارگردان فیلم ددپول ۳) و هیو جکمن (بازیگر نقش لوگان در ددپول ۳) به همراه تیلور سوئیفت برای تماشای بازی دو تیم New York Jets و Kansas City Chiefs در استادیوم MetLife در نیوجرسی دیده شده‌اند.

البته که باید اشاره کنیم سوئیفت و رینولدز دو دوست قدیمی محسوب می‌شوند و بلیک لایولی؛ همسر رینولدز از رفقای نزدیک تیلور است که تا پیش از این موزیک ویدیوی I Bet You Think About Me (Taylor’s Version) را برای این هنرمند کارگردانی کرده است. از همین رو احتمال دارد دورهمی این افراد بدون هیچ هدف خاصی بوده و به همکاری آن‌ها بی‌ربط باشد. با این وجود این شایعه طرفداران را برای فیلم بعدی مجموعه ددپول حسابی هیجان‌زده کرده است.

DeadpoolDeadpool

فیلم ددپول ۳ که وید ویلسون و لوگان را در یک سفر وحشیانه در مولتی‌ورس مارول دنبال می‌کند، مشخصا دو هدف اصلی به دنبال دارد:

  1. پایان دادن (و احتمالا نابود کردن) دنیای مردان ایکسِ استودیوی فاکس
  2. وارد کردن شخصیت‌های مشخص (همانند ددپول) از دنیای مردان ایکسِ استودیوی فاکس به دنیای سینمایی مارول

جالب است بدانید رایان رینولدز مدتی پیش به نحوی حدس و گمان‌هایی مبنی بر حضور سوئیفت در این فیلم را به وجود آورد. قضیه از این قرار است که رینولدز قبلا یک تیزر برای ددپول ۳ منتشر کرد و طرفداران و به خصوص سوئیفتی‌ها خیلی سریع متوجه شدند که محل فیلمبرداری آن با فیلم کوتاه All Too Well تیلور سوئیفت یکی بوده و در آن مکان ضبط شده است. در حالی که رینولدز حضور قطعی سوئیفت را تایید نکرد اما همچنان دست از پر و بال دادن به این شایعه برنداشت و به نحوی تایید کرد احتمال این کمئو بسیار بالا است. رینولدز طی مصاحبه‌ای که سال گذشته با Entertainment Tonight داشت، گفت: «شوخی می‌کنی؟ من هر کاری برای آن زن (تیلور سوئیفت) انجام می‌دهم. او یک نابغه است.»

فیلم Deadpool 3 برای اکران در تاریخ ۳ مه/می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


مطلب پیشنهادی:۵ اشاره به کانگ در فازهای ۱ تا ۴ دنیای سینمایی مارولشخصیتی که در Ant-Man and the Wasp: Quantumania رونمایی شد
۵ اشاره به کانگ در فازهای ۱ تا ۴ دنیای سینمایی مارول۵ اشاره به کانگ در فازهای ۱ تا ۴ دنیای سینمایی مارول


چرا بازی‌های موبایلی دیگه مثل گذشته حال نمیدن؟

کوجیما از سریال Gen V اسپین‌آف The Boys تمجید می‌‌کند - ویجیاتوکوجیما از سریال Gen V اسپین‌آف The Boys تمجید می‌‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.