شایعه: تیلور سوئیفت در نقش دزلر به فیلم ددپول ۳ پیوست

دزلر؛ همتای جهش‌یافته‌ی سوئیفت در دنیای مارول

شایعه: تیلور سوئیفت در نقش دزلر به فیلم ددپول ۳ پیوست

طبق شایعات جدید، تیلور سوئیفت پرافتخارترین خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی که یک فیلم کوتاه هم کارگردانی کرده قرار است در فیلم ددپول ۳ (Deadpool 3) در نقش شخصیت دزلر (Dazzler) ظاهر شود.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینماتثبیت سلطه به سبک قهرمانان افسانه‌ای
۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینما۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینما

در روز‌های اخیر، The DisInsider گزارش‌ها و شایعات جدیدی را در رابطه با فیلم ابرقهرمانی و بسیار مورد انتظار ددپول ۳ منتشر کرده است. با این حال چیزی که مورد توجه طرفداران قرار گرفته هنرنمایی تیلور سوئیفت در نقش دزلر (Dazzler) است. پیشتر نیز شایعه‌ای مطرح شده بود که دزلر که یکی از افراد جهش‌یافته در سری کمیک‌های مردان ایکس است قرار است به لوگان (با بازی هیو جکمن) در این فیلم ملحق شود.

جالب است بدانید، سوئیفت تنها فردی نیست که منبع The DisInsider به حضور آن در فیلم اشاره داشته است. تارون اجرتون که احتمالا او را با نقش‌آفرینی در سری فیلم‌های کینگزمن (Kingsman) یا پروژه‌های اخیرش یعنی فیلم Tetris و سریال Black Bird به خاطر دارید، دیگر بازیگری است که شایعه شده در این فیلم حضور خواهد داشت. گفته می‌شود او در نقش همزاد ولورین به همراه فامکه یانسن (در نقش جین گری) و هلی بری (در نقش استورم) به Deadpool 3 پیوسته است. البته باید اشاره داشته باشیم که حضور هیچ‌یک از این افراد تا به حال به صورت رسمی تایید نشده است.

شایعه: تیلور سوئیفت در نقش دزلر به فیلم ددپول ۳ پیوست - ویجیاتوشایعه: تیلور سوئیفت در نقش دزلر به فیلم ددپول ۳ پیوست - ویجیاتو
تارون اجرتون و تیلور سوئیفت

جالب است بدانید هالستون سیج قبلا در فیلم Dark Phoenix محصول سال ۲۰۱۹ میلادی نقش شخصیت دزلر را بازی کرده بود. دزلر جهش‌یافته‌ای است که توانایی تبدیل ارتعاشات صدا به پرتوهای نور و انرژی را دارد. گرچه او از قدرتش برای مبارزه با جرم و جنایت استفاده می‌کند اما آرزو دارد روزی یک خواننده پاپ بسیار موفق شود. همچنین این شخصیت اغلب با موهای بلوند و چشم‌های آبی‌اش به تصویر کشیده می‌شود که اتفاقا شباهت زیادی به سوئیفت دارد.

رایان رینولدز مدتی پیش به نحوی حدس و گمان‌هایی مبنی بر حضور سوئیفت در این فیلم را به وجود آورد. قضیه از این قرار است که رینولدز قبلا یک تیزر برای ددپول ۳ منتشر کرد و طرفداران و به خصوص سوئیفتی‌ها خیلی سریع متوجه شدند که محل فیلمبرداری آن با فیلم کوتاه All Too Well تیلور سوئیفت یکی است و در آن مکان ضبط شده است. در حالی که رینولدز حضور قطعی سوئیفت را تایید نکرد اما همچنان دست از پر و بال دادن به این شایعه برنداشت و به نحوی تایید کرد احتمال این کمئو بسیار بالا است. رینولدز طی مصاحبه‌ای که سال گذشته با Entertainment Tonight داشت، گفت: «شوخی می‌کنی؟ من هر کاری برای آن زن (تیلور سوئیفت) انجام می‌دهم. او یک نابغه است.»

تیلور سوئیفت در فیلم ددپول ۳تیلور سوئیفت در فیلم ددپول ۳

احتمالا دیگر می‌دانید که کارنامه پر و پیمان تیلور سوئیفت به موسیقی و کارگردانی ختم نشده است. او در فیلم‌هایی نظیر Cats و عنوان سینمایی اخیر دیوید او راسل یعنی «آمستردام» به ایفای نقش پرداخته است. گرچه از این آثار به عنوان فیلم‌های ضعیف و بدنامی یاد می‌شود اما سوئیفت تنها نقش کوچکی در آن‌ها دارد.

در حال حاضر فیلم Deadpool 3 برای اکران در تاریخ ۳ مه/می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. با این وجود ممکن است این تاریخ به دلیل اعتصابات ادامه‌دارِ نویسندگان و بازیگران هالیوودی به زمان دیگری موکول شود.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۸ ویجیاتو؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟چقدر طرفدار مرد عنکبوتی هستید؟
کوییز ۱۸ ویجیاتو؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟کوییز ۱۸ ویجیاتو؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟


داستان کامل الن ویک

چرا کوئنتین تارانتینو سریال Justified: City Primeval را کارگردانی نکرد؟ - ویجیاتوچرا کوئنتین تارانتینو سریال Justified: City Primeval را کارگردانی نکرد؟ - ویجیاتو
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب روی تصویر بالا کلیک کنید

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.