شایعه: بازی Hi-Fi Rush برای کنسول Switch II عرضه خواهد شد

خبرنگار رسانه «اینسایدرگیمینگ» (Insider-gaming) اخیراً عرضه بازی Hi-Fi Rush برای کنسول PS5 تایید کرد؛ اما یک شایعه جدید نشان می‌دهد این بازی برای کنسول «نینتندو سوییچ ۲» (Nintendo Switch II) منتشر خواهد شد.

شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) در طول یک‌ماه‌ونیم گذشته اعلام کرد بازی‌های انحصاری Hi-Fi Rush، Pentiment، Grounded و Sea of Thieves برای سایر کنسول‌های گیمینگ منتشر می‌شود. در حالی که عناوین Pentiment و Grounded برای کنسول‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند؛ اما دو بازی دیگر تنها بر روی کنسول PlayStation 5 در دسترس قرار خواهند گرفت.

بازی Hi-FI Rush برای Switch II

احتمال عرضه بازی Hi-Fi Rush برای کنسول Switch II؛ تاریخ عرضه بازی انحصاری ایکس باکس برای PS5

آیا به نظر می‌رسد اکوسیستم «نینتندو» برای اجرای بازی استودیو «تانگو گیم‌ورکز» (Tango GameWorks) مناسب نیست؟ «تام هندرسون» (Tom Henderson) از رسانه Insider-gaming اعلام می‌کند بازی Hi-Fi Rush برای کنسول Nintendo Switch II عرضه می‌شود. شاید به همین علت، ممکن است چند ماه طول بکشد که پورت بازی مذکور به طور رسمی اعلام شود.

کنسول Nintendo Switch II در ابتدا قرار بود اواخر امسال عرضه شود؛ اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهندد که نینتندو عرضه کنسول جانشین «سوییچ» را تا اوایل سال ۲۰۲۵ به تعویق انداخته و اکنون رونمایی از آن برای ماه ژوئن در نظر گرفته شده است. گفتنی است بازی Hi-Fi Rush در تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) برای کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) منتشر خواهد شد. این عنوان هم‌اکنون روی کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم PC قابل دسترسی است.

به‌تازگی در رویداد اخیر «نینتندو دایرکت» اعلام شد بازی داستانی Pentiment در تاریخ ۲۳ فوریه (۳ اسفند ۱۴۰۲) و عنوان بقای Grounded در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۸ فرودین ۱۴۰۳) برای کنسول‌ «نینتندو سوییچ» عرضه می‌شوند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.