شایعه: بازی Gears 6 با نرخ ۳۰ فریم روی کنسول Xbox Series X/S اجرا خواهد شد

شایعه‌ای اخیراً منتشر شده است که بازی معرفی‌نشده Gears 6 ممکن است با نرخ ۳۰ فریم «سینماتیک» روی کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) اجرا شود. احتمالاً شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) از بازی مورد انتظار Gears 6 در شوکیس بعدی Xbox Games به طور رسمی رونمایی می‌کند.

افشاگر کهنه‌کار صنعت گیمینگ – shinobi602 – در هنگام صحبت در رسانه ResetEra به یکی از کاربران گفت که نگران اجرای بازی Gears 6 با نرخ ۳۰ فریم نباشند. در حالی که او چیزهای بیشتری پیرامون جزئیات نرخ فریم بازی مذکور اضافه نکرد؛ اما معمولاً گفته‌های این افشاگر برجسته دقیق و موثق از آب در آمده است.

نرخ فریم بازی Gears 6

نرخ فریم سینماتیک برای اجرای بازی Gears 6

با اینکه بازی Gears 6 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است؛ اما انتظارات از طرف استودیو «کوالیشن» (The Coalition) بسیار بالا است. منابع داخلی اعلام می‌کنند نسخه جدید سری Gears of War در شوکیس Xbox Games حضور پیدا می‌کند. بر اساس شایعات منتشر شده، این شوکیس در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

گفتنی است استودیو The Coalition سال‌ها مشغول توسعه بازی Gears 6 است، به نحوی که استودیو مزبور فرایند ساخت سایر پروژه‌های خود را کنسل کرده است. بی‌شک بازی Gears 6 قرار است از نظر بصری یک انقلاب بزرگ برای Xbox محسوب شود، چون این اثر با کمک موتور گرافیکی «آنریل انجین ۵» (Unreal Engine 5) ساخته خواهد شد.

شایان ذکر است استودیو «نینجا تئوری» (Ninja Theory) در پیامی اعلام کرد که به خاطر ارائه‌ تجربه سینمایی، بازی Senua’s Saga Hellblade 2 روی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس با نرخ ۳۰ فریم اجرا می‌شود. نظر شما درباره بازی Gears 6 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.