شایعه: بازی EA Sports FC 24 در تاریخ ۷ مهر عرضه می‌شود

 امسال برای اولین بار قرار است فرنچایز فوتبالی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) با نامی غیر از FIFA عرضه شود. حال شایعات از تاریخ عرضه احتمالی آن خبر می‌دهند. در ادامه با خبر تاریخ عرضه بازی EA Sports FC 24 همراه تکنولایف باشید.

فیفا و شرکت EA چند وقت پیش به صورت رسمی مسیر خود را از هم جدا کردند. در نتیجه می‌توان FIFA 23 را آخرین شماره از مجموعه شبیه‌ساز فوتبالی این شرکت با دانست که از لایسنس فیفا بهره‌مند شد. اما این به معنای پایان کار این فرنچایز از الکترونیک آرتز نیست و آن‌ها تصمیم گرفته‌اند نسخه‌های جدید را تحت نام EA Sports FC راهی بازار کنند. ناشر این مجموعه پیش‌تر تایید کرده بود که در ماه جاری میلادی قرار است جدیدترین نسخه از شبیه‌ساز فوتبالی خود را معرفی کند (حتی شایعات حاکی از این هستند که رونمایی از این اثر در اواسط ماه اتفاق خواهد افتاد). با این که به نظر می‌رسد به زودی قرار است به صورت رسمی مطلع شویم که در چه تاریخی بازی در قفسه فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت، شایعات تاریخ دقیق را لو داده‌اند.

یکی از لیکرهای شناخته‌شده صنعت بازی‌های ویدیویی به نام billbil-kun در گزارشی که روی سایت Dealabs منتشر شد، اعلام کرد که بازی EA Sports FC 24 قرار است در تاریخ ۷ مهر ماه (۲۹ سپتامبر) عرضه شود. گیمرهایی که نسخه Ultimate Edition را تهیه کرده‌اند نیز ۷ روز زودتر نسخه دسترسی اولیه (Early Access) را دریافت خواهند کرد.

اگر چه این تاریخ عرضه هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما با توجه به تاریخ ذکر شده، صحت این اطلاعات دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. مجموعه فیفا پیش‌تر نیز معمولا در اواخر ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر راهی بازار می‌شد. هرچند باید کمی منتظر بمانیم تا خود EA به صورت رسمی اطلاعات مربوط به بازی EA Sports FC 24 را به اشتراک بگذارد.

این بود تاریخ احتمالی عرضه بازی EA Sports FC 24. نظر شما درباره این مجموعه چیست؟ دوست دارید در نسخه جدید شاهد چه تغییراتی باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

در این مطلب به مقایسه مک بوک ایر M1 با مک بوک ایر M2 میپردازیم. آیا این هزینه بیشتر به صرفه است؟

تفاوت مک بوک ایر M1 و M2

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.