شایعه: بازی Assassin’s Creed Mirage در ماه اوت امسال عرضه می‌شود

یکی از کارکنان فروشگاه GameStop افشا کرد بازی «اساسینز کرید: سراب» (Assassin’s Creed Mirage) در ماه اوت امسال عرضه می‌شود. شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) هنوز اطلاعاتی پیرامون تاریخ عرضه بازی‌های آینده خود اعلام نکرده است.

شرکت Ubisoft تاکنون درباره بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Mirage سکوت اختیار کرده است. این شرکت وعده داد جدیدترین نسخه «اساسینز کرید» در سال جاری عرضه می‌شود اما با گذشت نیمی از سال ۲۰۲۳، هنوز ما شاهد اطلاعاتی از تاریخ انتشار این بازی نیستیم. اخیراً اطلاعاتی در شبکه Reddit منتشر شده است که به تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage اشاره دارد.

این اطلاعات توسط یکی از کارکنان فروشگاه GameSpot به بیرون درز شده است. او می‌گوید داده‌های الکترونیکی فروشگاه، تاریخ عرضه برخی از بازی‌های بزرگ امسال را مشخص کرده است. گفتنی است بازی Assassin’s Creed Mirage در ماه اوت (August) امسال عرضه می‌شود.

بازی Assassin’s Creed Mirage در سپتامبر سال ۲۰۲۲ در رویداد Ubisoft Forward معرفی شد. شرکت Ubisoft همچنین اعلام داشت Mirage تنها عنوان جدید از سری «اساسینز کرید» نخواهد بود. این شرکت همچنین تایید کرد بازیکنان در بازی Mirage کنترل کاراکتری با نام Basim را برعهده می‌گیرند. در واقع، Basim یک دزد جوان است که در شهر بغداد زندگی می‌کند. او به تدریج عضو گروه مخفیانه‌ای از حشاشین می‌شود.

تاریخ عرضه بازی Assassin's Creed Mirage

نمایش بازی Assassin’s Creed Mirage در رویداد Ubisoft Forward 2023

Assassin’s Creed Mirage قرار است بازیکنان را به ریشه اصلی سری بازگرداند. در این بازی المان‌های نقش‌آفرینی به مراتب کاهش پیدا می‌کند و بازیکنان دوباره با سبک اکشن-ماجراجویی سری روبرو می‌شوند. «تام هندرسون» از خبرگزاری Insider Gaming هم اعلام کرد بازی Assassin’s Creed Mirage در رویداد Ubisoft Forward 2023 نیز حضور دارد. این رویداد در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.

شایعاتی به‌تازگی منتشر شده بود بازی Mirage در زمان توسعه با مشکلاتی مواجه شده است. این مشکلات منجر شده تا مراحل ساخت بازی به کل تغییر پیدا کند و عرضه آن به زمان دیگری موکول شود. شایان ذکر است Ubisoft روی سه پروژه دیگر از سری «اساسینز کرید» کار می‌کند. Project Red قرار است زمان حکومت فئودال ژاپن و ظهور نینجاها را به تصویر بکشد. Project Hexe قرار است بازیکنان را به مرکز اروپا ببرد و Project Jade هم در کشور چین نیز در جریان دارد. Project Jade تنها برای پلتفرم IOS و Android ساخته می‌شود.

«یوبی‌سافت» همچنین علاقه دارد پروژه‌ای چندنفره و پروژه‌ای مبتنی بر واقعیت مجازی از سری Assassin’s Creed تولید کند. بازی Assassin’s Creed Mirage برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و کامپیوتر شخصی (PC) منتشر می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.