شایعه: بازی جدید Sonic در سال ۲۰۲۴ برای گوشی همراه منتشر می‌شود

یک منبع فاش‌کننده به‌تازگی ادعا کرده است که یک بازی فرعی از فرنچایز «سونیک» (Sonic) برای پلتفرم گوشی همراه در دست ساخت قرار دارد و احتمالاً تا پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. برای مطالعه خبر بازی جدید Sonic همراه ما باشید.

شایعه ساخت بازی جدید «سونیک» برای موبایل توسط کاربری با نام MbKKssTBhz5 در «توییتر» منتشر شده که در گذشته اطلاعات موثقی پیرامون بازی‌های استودیو اتلوس (Atlus) را افشا کرده است. به نقل از این افشاگر، بازی جدید «سونیک» قرار است از نظر گیم‌پلی طراحی مشابهی با عنوان Fall Guys داشته باشد که نشان می‌دهد این بازی احتمالاً در سبک «بتل رویال» (Battle Royale) ساخته می‌شود.

بازی جدید Sonic

تاریخ رونمایی از بازی جدید Sonic برای پلتفرم موبایل چه زمانی خواهد بود؟

گفتنی است بازی Fall Guys اولین بار در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و توانست محبوبیت گسترده‌ای در میان بازیکنان پیدا کند. این بازی در عرض ۲۴ ساعت پس از انتشار موفق شد آمار ۱.۵ میلیون بازیکن فعال را به ثبت برساند. در مجموع، تعداد بازیکنان بازی «فال گایز» به بیش از ۵۰ میلیون نفر رسید؛ بنابراین حداقل روی کاغذ منطقی است که چرا «سگا» (SEGA) می‌خواهد بازی جدید «سونیک» از یک حلقه گیم‌پلی مشابه پیروی کند.

اگرچه در حال حاضر نمی‌توان این شایعه را تایید کرد؛ اما به نظر می‌رسد که چندین عنوان معرفی نشده از فرانچایز Sonic برای کنسول‌ها و گوشی‌های همراه در حال توسعه هستند. اکنون مشخص نیست که از بازی موبایلی «سونیک» در چه تاریخی رونمایی خواهد شد؛ اما اشاره به انتشار بازی مذکور در سال ۲۰۲۴ می‌تواند به این معنی باشد که احتمالاً این اثر به‌زودی و به طور رسمی معرفی خواهد شد. نظر شما چیست درباره بازی موبایلی «سونیک» چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.